Pierwsze polskie badania efektywności content marketingu - E-book

Ile trzeba wydawać, aby zwiększyć efektywność swoich działań? Jakie treści najczęściej tworzą polscy marketerzy? Jak zmieni się content marketing w kolejnych 5 latach? Odpowiedzi na te i inne pytania prezentujemy w obszernym raporcie "Content marketing w Polsce - efektywność, strategie, prognozy 2016".
Ponad 4900 portali, 4600 influencerów, 60 dziennikarzy. Jedna platforma.
Załóż konto

Jeśli wzięliście udział w przeprowadzanych we wrześniu pierwszych polskich badaniach efektywności content marketingu, zapraszamy do porównania swoich odpowiedzi z innymi. Chcecie poprawić swoje wyniki działań? Odsyłamy do porad ekspertów z braży. 

W e-booku zebraliśmy odpowiedzi na pytania z 6 kategorii:

  • efektywność i pomiar,
  • strategia,
  • cele,
  • realizacja strategii,
  • budżet,
  • prognozy.


Czy wiecie, że 50% firm planuje zwiększenie wydatków na content marketing?

Zastanawiacie się jak budżet i doświadczenie wpływa na końcowe wyniki kampanii? A może jesteście ciekawi skąd w raporcie znalazł się Król Julian i Alicja z Krainy Czarów?

Zapraszamy do lektury!

Pobierz e-book
content marketing w Polsce
i zapisz się do naszego newslettera – będziesz otrzymywał informacje o najnowszych artykułach. Wysyłamy tylko wartościowe informacje.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Wasze komentarze (20)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • Michał

    Dzisiaj content marketing to konieczność. Niestety czasem nadal spotykam klientów, którzy tego nie rozumieją i nie chcą inwestować w edukację klientów lub, co gorsza, uważają że sama inwestycja w treści przyniesie im szybko duże zyski. Jestem ciekaw jak takie badanie efektywności content marketingu wyglądałoby w tym roku. michalskup.pl

    2018-08-07, 20:11
  • Michał

    Naprawdę ciekawy e-book, często polecamy go naszym klientom - po co zmieniać coś co jest dobre? :) moontales.pl

    2018-06-18, 17:43
  • Dawid

    Content marketing to obecnie podstawa przy pozycjonowaniu stron, dlatego warto coś wiedzieć na jego temat. Bardzo przydatny ebook, na 100% się przyda. :) wiperapp.eu

    2018-03-27, 12:21
  • Jakub

    W pełni się zgadzam - content od lat jest jednym z najbardziej skutecznych narzędzi marketingowych. Skuteczności content marketingu nie da się przecenić, niestety jednak ciężko znaleźć czas na to by wykorzystać wszystkie pomysły jakie nam przychodzą do głowy. :) fajnykomputer.pl

    2018-03-25, 21:30
  • Rafał

    Świetny E-book jak widać dużo waszych prognoz się sprawdziło:) Czekam na więcej takich informacji. cebit.pl

    2017-12-31, 11:59
  • Tomasz

    Świetny artykuł, naprawdę dużo ciekawych rzeczy się z niego dowiedziałem, na pewno będę tutaj wracał, pozdrawiam. creativium.pl

    2017-11-20, 09:02
  • Katarzyna

    Content marketing jest bardzo ważny i co raz więcej firm go po prostu wybiera, gdyż reklama w internecie obecnie stoi bardzo wysoko. servikom.pl

    2017-10-10, 12:40
  • Jacek

    Dopiero teraz znalazłem ten raport. Właśnie się pobiera i zaraz zabieram się za lekturę. Dzięki wielkie - dobra robota! :) finansinfo.pl

    2017-05-30, 14:10
  • Bartłomiej Jakubowski

    Content marketing to tak naprawdę niezbędny element marketingu każdej firmy, która chce zająć liczącą się pozycję na swoim rynku. Chyba, że to jest Orlen. Ale oprócz takich wyjątków to każda nowa firma, aby zaczęła pozyskiwać klientów powinna zainwestować w tworzenie wysokiej jakości treści na bloga firmowego. bartlomiejjakubowski.pl

    2016-11-26, 11:24
  • Roman

    Czytałem - bardzo ciekawy raport, dzięki. semkonsultant.pl

    2016-09-20, 16:24
  • Irek

    W naszej firmie pracujemy sami nad zwiększeniem widoczności wykorzystując content marketing. Działania przynoszą efekty ale nie zawsze . Widocznie potrzebna jest pomoc profesjonalistów kanon24.pl

    2016-05-28, 06:52
  • Majka

    Świetny raport dla osób zajmujących się CM i ogólnie działających w branży marketingowej. Widać tu, jak content zyskuje na znaczeniu. ideoagency.com

    2016-05-13, 10:06
  • PIXMO

    Interesująca lektura, jeżeli te prognozy się sprawdzą to będzie to naprawdę ciekawy rok dla marketingu. pixmo.pl

    2016-03-18, 11:00
  • JKB Print

    Bardzo fajny e-book polecam. jkbprint.pl

    2015-12-21, 14:50
  • Internet Manager

    Interesujące. im.org.pl

    2015-12-02, 20:02
  • anna

    Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że ten content marketing "na hejnał", często bez strategii i pomiaru efektywności to takie bardzo arcypolskie:
    "Ja z synowcem na czele, i? - jakoś to będzie! "

    2015-11-20, 09:46
  • Ryszard

    Ciekawa publikacja. Na razie przeczytałem pobieżnie, ale z lektury niektórych fragmentów nasuwa mi się wniosek, że działamy (my - firmy) na razie nieco po omacku. ergo-fotel.pl

    2015-11-19, 22:02
  • Przemek Kosior

    Faktycznie jeden z ciekawszych e-booków, jakie ostatnio czytałem. Otwiera oczy. przemyslawkosior.pl

    2015-11-19, 20:11
  • Wojciech Wesołowski

    Bardzo Ciekawy materiał. Uważam że content marketing idzie w bardzo dobrym kierunku. Bardzo przyjaznej i nie nachalnej reklamy. WojciechWesolowski.pl

    2015-11-19, 15:40
  • Antyczek

    Dziękujemy za kolejną fachową publikację, która potwierdza fakt iż dobry content ( tu ebook) spełni rolę marketingową. Wysoka liczba udostępnień choćby na fb to potwierdza -już po kilku minutach po publikacji.
    Oczywistym faktem pozostaje więc stosunek jakości do efektywności - obojętnie jaką metodą mierzymy zwrot/uzyskanie efektów, założeń. Nurtuje jednak pytanie: czy więc między wierszami faktem pozostaje iż ponad połowa budżetu( skoro nie spełnia określonych wymagań) została wyrzucona w błoto? antyczek.pl

    2015-11-18, 10:15
Polecane artykuły
Jak zostać profesjonalnym copywriterem
Jak zostać copywriterem i pracować zdalnie

Pierwsze kroki w zawodzie copywritera bywają niezbyt przyjemne. Frustrujące może być zarówno samo poszukiwanie klientów, jak i konieczność rywalizowania z wieloma konkurentami, którzy drastycznie zaniżają stawki. Jak odnaleźć wartościowych klientów przy tak nasyconym rynku? Obszerny poradnik dla copywriterów dopiero rozpoczynających swoją karierę.