Pierwsze polskie badania efektywności content marketingu - E-book



Ile trzeba wydawać, aby zwiększyć efektywność swoich działań? Jakie treści najczęściej tworzą polscy marketerzy? Jak zmieni się content marketing w kolejnych 5 latach? Odpowiedzi na te i inne pytania prezentujemy w obszernym raporcie "Content marketing w Polsce - efektywność, strategie, prognozy 2016".

Jeśli wzięliście udział w przeprowadzanych we wrześniu pierwszych polskich badaniach efektywności content marketingu, zapraszamy do porównania swoich odpowiedzi z innymi. Chcecie poprawić swoje wyniki działań? Odsyłamy do porad ekspertów z braży. 

W e-booku zebraliśmy odpowiedzi na pytania z 6 kategorii:

  • efektywność i pomiar,
  • strategia,
  • cele,
  • realizacja strategii,
  • budżet,
  • prognozy.


Czy wiecie, że 50% firm planuje zwiększenie wydatków na content marketing?

Zastanawiacie się jak budżet i doświadczenie wpływa na końcowe wyniki kampanii? A może jesteście ciekawi skąd w raporcie znalazł się Król Julian i Alicja z Krainy Czarów?

Zapraszamy do lektury!

POBIERZ E-BOOKA
CONTENT MARKETING W POLSCE
i zapisz się do naszego newslettera – będziesz otrzymywał informacje o najnowszych artykułach. Nie wysyłamy reklam, nie spamujemy.

Komentarze
Bartłomiej Jakubowski 2016-11-26, 11:24
Content marketing to tak naprawdę niezbędny element marketingu każdej firmy, która chce zająć liczącą się pozycję na swoim rynku. Chyba, że to jest Orlen. Ale oprócz takich wyjątków to każda nowa firma, aby zaczęła pozyskiwać klientów powinna zainwestować w tworzenie wysokiej jakości treści na bloga firmowego.
Roman 2016-09-20, 16:24
Czytałem - bardzo ciekawy raport, dzięki.
Irek 2016-05-28, 06:52
W naszej firmie pracujemy sami nad zwiększeniem widoczności wykorzystując content marketing. Działania przynoszą efekty ale nie zawsze . Widocznie potrzebna jest pomoc profesjonalistów
Majka 2016-05-13, 10:06
Świetny raport dla osób zajmujących się CM i ogólnie działających w branży marketingowej. Widać tu, jak content zyskuje na znaczeniu.
PIXMO 2016-03-18, 11:00
Interesująca lektura, jeżeli te prognozy się sprawdzą to będzie to naprawdę ciekawy rok dla marketingu.
JKB Print 2015-12-21, 14:50
Bardzo fajny e-book polecam.
Internet Manager 2015-12-02, 20:02
Interesujące.
anna 2015-11-20, 09:46
Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że ten content marketing "na hejnał", często bez strategii i pomiaru efektywności to takie bardzo arcypolskie:
"Ja z synowcem na czele, i? - jakoś to będzie! "
Ryszard 2015-11-19, 22:02
Ciekawa publikacja. Na razie przeczytałem pobieżnie, ale z lektury niektórych fragmentów nasuwa mi się wniosek, że działamy (my - firmy) na razie nieco po omacku.
Przemek Kosior 2015-11-19, 20:11
Faktycznie jeden z ciekawszych e-booków, jakie ostatnio czytałem. Otwiera oczy.
Wojciech Wesołowski 2015-11-19, 15:40
Bardzo Ciekawy materiał. Uważam że content marketing idzie w bardzo dobrym kierunku. Bardzo przyjaznej i nie nachalnej reklamy.
Antyczek 2015-11-18, 10:15
Dziękujemy za kolejną fachową publikację, która potwierdza fakt iż dobry content ( tu ebook) spełni rolę marketingową. Wysoka liczba udostępnień choćby na fb to potwierdza -już po kilku minutach po publikacji.
Oczywistym faktem pozostaje więc stosunek jakości do efektywności - obojętnie jaką metodą mierzymy zwrot/uzyskanie efektów, założeń. Nurtuje jednak pytanie: czy więc między wierszami faktem pozostaje iż ponad połowa budżetu( skoro nie spełnia określonych wymagań) została wyrzucona w błoto?
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Bloguj, inspiruj, zarabiaj!
Stworzyliśmy nowy moduł dla influencerów.
Zarejestruj się
Zapytaj o ofertę SEO.
Zintegrowane usługi SEO
dla wymagających.
Napisz do nas
Skuteczne narzędzie
wspierające e-Marketing.
Zobacz jak działa platforma
Sprawdź możliwości
Śledź nas na
Facebooku
Zobacz również
WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 45 1240 1170 1111 0010 5429 3648

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top