Pierwsze polskie badania efektywności content marketingu - E-book

Ile trzeba wydawać, aby zwiększyć efektywność swoich działań? Jakie treści najczęściej tworzą polscy marketerzy? Jak zmieni się content marketing w kolejnych 5 latach? Odpowiedzi na te i inne pytania prezentujemy w obszernym raporcie "Content marketing w Polsce - efektywność, strategie, prognozy 2016".
Ponad 3800 portali, 1800 influencerów, 60 dziennikarzy. Jedna platforma.
Załóż konto

Jeśli wzięliście udział w przeprowadzanych we wrześniu pierwszych polskich badaniach efektywności content marketingu, zapraszamy do porównania swoich odpowiedzi z innymi. Chcecie poprawić swoje wyniki działań? Odsyłamy do porad ekspertów z braży. 

W e-booku zebraliśmy odpowiedzi na pytania z 6 kategorii:

  • efektywność i pomiar,
  • strategia,
  • cele,
  • realizacja strategii,
  • budżet,
  • prognozy.


Czy wiecie, że 50% firm planuje zwiększenie wydatków na content marketing?

Zastanawiacie się jak budżet i doświadczenie wpływa na końcowe wyniki kampanii? A może jesteście ciekawi skąd w raporcie znalazł się Król Julian i Alicja z Krainy Czarów?

Zapraszamy do lektury!

Pobierz e-book
content marketing w Polsce
i zapisz się do naszego newslettera – będziesz otrzymywał informacje o najnowszych artykułach. Nie wysyłamy reklam, nie spamujemy.

Polecane artykuły
Kolor w Internecie
Barwy w Sieci – jak wykorzystać psychologię kolorów na swojej stronie

Badania wskazują, że od 62% do nawet 90% dokonywanych przez nas ocen produktu opiera się w dużej mierze na jego kolorze. W tych okolicznościach na decyzję o zastosowaniu konkretnej barwy nie powinno mieć wpływ wyłącznie dążenie do wyróżnienia się na tle konkurencji. Warto w sposób świadomy wpływać na nastrój i emocje naszych odbiorców. Dowiedz się jak to zrobić dzięki wykorzystaniu psychologii koloru.

Grafika wektorowa i jej zalety w Internecie. Darmowe wektory
Grafika wektorowa i jej zalety w Internecie

Wraz z popularyzacją formatu SVG wzrasta znaczenie grafiki wektorowej w Sieci. Wektory to już nie tylko fonty - stopniowo zaczynają odpowiadać one za coraz większą liczbę elementów wyświetlanych na naszych ekranach. Grafika wektorowa niewątpliwie oferuje wiele zalet, jednak wiąże się z koniecznością zrozumienia kilku podstawowych zasad. Poznaj wraz z nami tę mniej znaną stronę grafiki komputerowej.

Wasze komentarze (13)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
  • Jacek

    Dopiero teraz znalazłem ten raport. Właśnie się pobiera i zaraz zabieram się za lekturę. Dzięki wielkie - dobra robota! :) finansinfo.pl

    2017-05-30, 14:10
  • Bartłomiej Jakubowski

    Content marketing to tak naprawdę niezbędny element marketingu każdej firmy, która chce zająć liczącą się pozycję na swoim rynku. Chyba, że to jest Orlen. Ale oprócz takich wyjątków to każda nowa firma, aby zaczęła pozyskiwać klientów powinna zainwestować w tworzenie wysokiej jakości treści na bloga firmowego. bartlomiejjakubowski.pl

    2016-11-26, 11:24
  • Roman

    Czytałem - bardzo ciekawy raport, dzięki. semkonsultant.pl

    2016-09-20, 16:24
  • Irek

    W naszej firmie pracujemy sami nad zwiększeniem widoczności wykorzystując content marketing. Działania przynoszą efekty ale nie zawsze . Widocznie potrzebna jest pomoc profesjonalistów kanon24.pl

    2016-05-28, 06:52
  • Majka

    Świetny raport dla osób zajmujących się CM i ogólnie działających w branży marketingowej. Widać tu, jak content zyskuje na znaczeniu. ideoagency.com

    2016-05-13, 10:06
  • PIXMO

    Interesująca lektura, jeżeli te prognozy się sprawdzą to będzie to naprawdę ciekawy rok dla marketingu. pixmo.pl

    2016-03-18, 11:00
  • JKB Print

    Bardzo fajny e-book polecam. jkbprint.pl

    2015-12-21, 14:50
  • Internet Manager

    Interesujące. im.org.pl

    2015-12-02, 20:02
  • anna

    Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że ten content marketing "na hejnał", często bez strategii i pomiaru efektywności to takie bardzo arcypolskie:
    "Ja z synowcem na czele, i? - jakoś to będzie! "

    2015-11-20, 09:46
  • Ryszard

    Ciekawa publikacja. Na razie przeczytałem pobieżnie, ale z lektury niektórych fragmentów nasuwa mi się wniosek, że działamy (my - firmy) na razie nieco po omacku. ergo-fotel.pl

    2015-11-19, 22:02
  • Przemek Kosior

    Faktycznie jeden z ciekawszych e-booków, jakie ostatnio czytałem. Otwiera oczy. przemyslawkosior.pl

    2015-11-19, 20:11
  • Wojciech Wesołowski

    Bardzo Ciekawy materiał. Uważam że content marketing idzie w bardzo dobrym kierunku. Bardzo przyjaznej i nie nachalnej reklamy. WojciechWesolowski.pl

    2015-11-19, 15:40
  • Antyczek

    Dziękujemy za kolejną fachową publikację, która potwierdza fakt iż dobry content ( tu ebook) spełni rolę marketingową. Wysoka liczba udostępnień choćby na fb to potwierdza -już po kilku minutach po publikacji.
    Oczywistym faktem pozostaje więc stosunek jakości do efektywności - obojętnie jaką metodą mierzymy zwrot/uzyskanie efektów, założeń. Nurtuje jednak pytanie: czy więc między wierszami faktem pozostaje iż ponad połowa budżetu( skoro nie spełnia określonych wymagań) została wyrzucona w błoto? antyczek.pl

    2015-11-18, 10:15