Narzędzia content marketingu - e-book!

Zaktualizowano: 2015-06-23
narzędzia content marketingu
Ponad 150 stron nie wyczerpuje tematu "Narzędzia content marketingu". Jednak jest to pierwsze tak szerokie opracowanie, w którym znajdują się opisy platform, programów i usług dostępnych dla marketerów. Narzędzia zostały podzielone na siedem grup, ze względu na użyteczność w kolejnych etapach realizacji strategii content marketingowych. Są to: poszukiwanie, zbieranie, organizowanie, tworzenie, dystrybucja, promowanie i monitoring.
Zacznij publikować już dziś!
Zarejestruj się bezpłatnie

Prace nad e-bookiem trwały ponad 4 miesiące, a ostatnie tygodnie były bardzo intensywne. Czterech autorów (Paweł Strykowski, Katarzyna Grzesik, Paulina Kamińska i Szymon Słowik) opisało 74 narzędzia.

16 specjalistów z branży przygotowało  komentarze
dotyczące tematyki content marketingu, narzędzi i samego e-booka.
W opracowaniu znajdują się także porady, opisy etapów kampani i reklamy partnerów.

Mamy świadomość, że nie opisaliśmy wszystkich narzędzi, a opublikowane opisy są czasami pobieżne i nie oddają wszystkich istotnych cech programów i platform. Realizacja kampanii content marketingowych składa się z wielu etapów (niektóre nawet pominęliśmy), a w każdym z tych etapów wykorzystywanych jest przynajmniej kilka lub kilkanaście narzędzi. Selekcja tych narzędzi była trudna, a opisanie kilkudziesięciu z nich spowodowało powstanie niezwykle obszernego e-booka. Według niektórych opinii zbyt obszernego.

Mamy ogromną nadzieję, że poniższe opracowanie okaże się użyteczne i spotka się z pozytywnym oddźwiękiem lub konstruktywną krytyką. Będzie to oznaczało, że wysiłek się opłacił i zmotywuje to redakcję WhitePress do stworzenia kolejnych, doskonalszych treści.

Życzymy przyjemnej lektury!

Pobierz e-book
narzędzia content marketingu
i zapisz się do naszego newslettera – będziesz otrzymywał informacje o najnowszych artykułach. Wysyłamy tylko wartościowe informacje.

Administratorem danych osobowych osób korzystających ze strony internetowej whitepress.com i wszystkich ich podstron (dalej: Serwis) w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) jest wspólnie „WhitePress” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku – Białej przy ul. Legionów 26/28, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 oraz pozostałe spółki z Grupy WhitePress (dalej łącznie: Administrator).

Podanie danych osobowych, takich jak adres e-mail w powyższym formularzu jest dobrowolne, lecz konieczne, aby otrzymać nieodpłatną licencję niewyłączną na korzystanie z oferowanego e-booka. Państwa dane będą przetwarzane w celu udostępnienia publikacji elektronicznej oraz w celach marketingowych prowadzonych przez WhitePress sp. z o.o. i jej zaufanych partnerów handlowych.

Zapisując się na newsletter, wyrażacie Państwo zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od WhitePress sp. z o.o. oraz jej partnerów. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest uzasadniony interes Administratora i jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Przesłanie formularza jest równoznaczne z akceptacją Polityki Prywatności.

W każdym momencie przysługuje Państwu możliwość wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych w celach marketingowych. Więcej informacji na temat przetwarzania oraz podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych przez WhitePress sp. z o.o., w tym także przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

Czytaj całość

 


Przygotowaliśmy także infografikę ze wszystkimi opisanymi narzędziami.

Pobierz infografikę - duży plik JPG

 

 

 

Wasze komentarze (29)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Administratorem danych osobowych osób korzystających ze strony internetowej whitepress.com i wszystkich jej podstron (dalej: Serwis) w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) jest wspólnie „WhitePress” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku – Białej przy ul. Legionów 26/28, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 oraz pozostałe spółki z Grupy WhitePress (dalej łącznie: Administrator).

Dokonując zapisu na newsletter wyrażacie Państwo zgodę na przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym w szczególności poczty elektronicznej, dotyczących marketingu bezpośredniego usług i towarów oferowanych przez WhitePress sp. z o.o. oraz jej zaufanych partnerów handlowych, zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych uzasadniony interes Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

W każdym momencie przysługuje Państwu możliwość wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych w celach marketingowych. Więcej informacji na temat przetwarzania oraz podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

Czytaj całość
  • Anna

    Dziękuję, bardzo dobry zbiór narzędzi - najbardziej podobają mi się częsci o organizacji treści oraz o dystrybucji treści. Widać że znacie sie na swojej pracy :-)

    twojdzialmarketingu.pl

    2018-07-22, 17:03
  • Dawid

    Super post, pewnie wiele osobą się przyda i to bardzo.

    pogotowiejabluszkowe.pl

    2018-03-07, 15:05
  • Radek

    Produkty za którymi stoi Pani Lexy zawsze cechuje profesjonalizm i wartościowa treść. Dzięki za poradnik i linka ;) Już zabieram się do lektury.

    stardesign.pl

    2017-02-22, 20:32
  • Adam

    Wpisalem maila i czekam na potwierdzenie :) Szkoda ze wczesniej nie znalem waszego portalu

    fresh1.pl

    2016-12-05, 10:01
  • Piotr

    Super poradnik, z pewnością wykorzystam w codziennej pracy. Dziękuję za udostępnienie.

    insane.agency

    2016-10-28, 11:18
  • Sebastian

    Kompendium all in one :) dzięki

    solv.pl

    2016-09-28, 10:10
  • Angelika

    Bardzo fajna pozycja, napisana w ciekawy i przystępny sposób, a co najważniejsze - zawiera dużo przydatnej wiedzy na temat content marketingu! :)

    roiexperts.pl

    2016-09-20, 15:46
  • Andrzej

    Z tym audiobookiem byłaby super sprawa :)

    drukarnia-tarnow.pl

    2016-09-03, 20:37
  • Roman

    Czytałem - pozycja warta uwagi, zwłaszcza dla początkujących.

    semkonsultant.pl

    2016-08-30, 15:06
  • Dariusz

    Wykonaliście kawał dobrej pracy, zawarta w książce wiedza jest na wagę złota, dziękuję

    2016-08-08, 14:49
  • Broker Forex

    Zdecydowanie dobra wiedza zawarta w ebooku zwiększa konwersję.

    monitorfx.pl

    2016-07-25, 13:58
  • Artur

    Super! Biorę się za czytanie!

    studioarte.com.pl

    2016-07-17, 23:15
  • Kamil

    Sam piszę ebooki ale zawsze mam ten sam problem. Napiszę kilka stron i już nie mam o czym pisać, dodam jeszcze trochę "lania wody" i wychodzi jako taki kilku stronowy poradnik/ebook . Nie wiem jak to możliwe żeby w cztery osoby napisać tak obszerny ebook i to jeszcze go później za darmo udostępniać :-O Normalnie szok

    cozrobiczebyurosnac.pl

    2016-06-29, 10:08
  • Bartek

    Super, że udostępniacie taką wiedzę.

    skilin.pl

    2015-11-16, 17:24
  • Maksymilian Śleziak

    Świetny poradnik, dobra robota. Własnie poleciłem dalej :-)

    minicrm.pl

    2015-08-25, 12:54
  • eber

    Bardzo ciekawe zestawienie.

    nowoczesneszablony.pl

    2015-07-12, 14:43
  • Kinga

    Zaraz zabieram się do lektury :)

    copy.literutopia.pl

    2015-07-08, 17:24
  • Monika

    Czas na lekturę. Dzięki :)

    truedesign.pl

    2015-07-03, 14:19
  • Copywriter

    Pewnie trudno było się zatrzymać na 74! :)

    Dodaję od siebie StayFocusd, który nokautuje facebooka na określony czas i pomaga odzyskać mnóstwo czasu ;)

    odiseo.pl

    2015-06-28, 17:45
  • Aleksandra B

    Świetna sprawa. Kawał pracy w to włożyliście! Gratulacje!

    zagadki-ebiznesu.pl

    2015-06-27, 11:39
  • Katarzyna Dereń

    E-book pobrany. Dzięki!

    katarzynaderen.pl

    2015-06-25, 18:37
  • Grzesiek

    Wygląda Ciekawie :) Pewnie jak wszystkie ebooki poczeka kilka miesięcy/tygodni na przeczytanie ale na pewno przyjdzie na niego czas.

    kampanieseo.pl

    2015-06-25, 16:40
  • WhitePress

    Jacku - pomyślimy kiedyś nad tym ;)

    whitepress.pl

    2015-06-24, 19:40
  • Łukasz Kaźmierczak

    Ebook już pobrany, czeka na weekend :P

    projektlukas.pl

    2015-06-24, 19:34
  • Oskar

    Świetny poradnik. Przy okazji polecam Whitepress. Korzystałem i pewnie jeszcze skorzystam :)

    napoleoncat.com

    2015-06-24, 16:39
  • Jacek

    150 stron? Proszę o audiobooka ;)

    werel.pl

    2015-06-24, 15:46
  • Dominik

    Świetna robota! Dzięki!

    2015-06-24, 09:27
  • Tomek

    Ale się napracowaliście. Wielkie dzięki ;) Potężne źródło wiedzy!

    2015-06-23, 15:38
  • Łukasz

    Kawał pracy wykonaliście. Zabieram się za lekturę.

    reklamasem.pl

    2015-06-23, 14:23
Polecane artykuły
gemini google bard
Jak korzystać z Google Gemini (Bard)? Poradnik dla początkujących

W połowie lipca 2023 do Polski trafił Google Bard z obsługą naszego języka. Ten zaawansowany system oparty na AI został stworzony jako odpowiedź na rosnącą popularność innych modeli językowych, takich jak GPT od OpenAI. Ciągle udoskonalana wersja chatbota od Google oferuje coraz więcej możliwości dla użytkowników. Przyglądamy się funkcjom i możliwościom Gemini oraz planom Google na dalszy rozwój chatbota AI.

Google trends jak korzystac
Jak korzystać z Google Trends i dlaczego warto znać to narzędzie?

Zastanawiasz się, jak kształtuje się natężenie wyszukiwań konkretnych fraz na przestrzeni miesięcy lub lat? Jeśli interesujesz się marketingiem internetowym, odpowiedź wydaje się oczywista. Google Trends pozwalają analizować trendy wyszukiwania, oceniać sezonowość słów kluczowych i sprawdzać, co jest na topie. W artykule dowiesz się, jak efektywnie korzystać z narzędzia Trendy Google, jakie informacje możesz w nim znaleźć i jak może pomóc w pozycjonowaniu oraz content marketingu.

Kobieta przed komputerem. Napis na grafice: W jaki sposób osiągnąć sukces w content marketingu dzięki AI?
W jaki sposób osiągnąć sukces w content marketingu dzięki AI?

Sztuczna inteligencja pozwala rozwijać marketing na wielu płaszczyznach. To także sposób na cyfrowe, spersonalizowane rozwiązania. Od kiedy odkryto potencjał AI, coraz częściej wykorzystuje się go w sprzedaży oraz samym budowaniu relacji z potencjalnym klientem. Z tego artykułu dowiesz się, dlaczego warto korzystać z możliwości, jakie dostarcza nam sztuczna inteligencja.