Historia content marketingu - ebook

Historia content marketingu
Content marketing ma już 120 lat! Historia zaczyna się już w 1895 roku i otwiera ją firma John Deere, która wydała magazyn The Furrow. Ta opowieść to nie tylko wspomnienia, ale ogromny zbiór praktycznych porad, z którymi warto się zapoznać. Udostępniamy ebook "Historia Content Marketingu", który został opracowany przez redaktorów WhitePress.
Ponad 3800 portali, 1700 influencerów, 60 dziennikarzy. Jedna platforma.
Załóż konto

Ponad 20 stron historii content marketingu, kilkanaście praktycznych wniosków, komentarze wybitnych polskich specjalistów. To wszystko w ebooku, który można pobrać za darmo.

Ebook zaczyna się firmą John Deere i wydanym przez nią po raz pierwszy w 1895 roku magazynem The Furrow, a kończy na działaniach Coca-Coli, które rozpoczęły się w 2011 roku. W sumie autorzy wyznaczyli trzynaście ważnych kampanii i kamieni milowych w historii content marketingu. Każdy z nich jest opisany tak, aby można było wynieść jakąś praktyczną lekcję dla dzisiejszych marketerów.

Pobierz ebook: Historia Content Marketingu
 

Przy ebooku pracowali dr Paweł Strykowski, współwłaściciel Whitepress i Paulina Kamińska. Do współpracy przy tym projekcie w charakterze Patronów Medialnych zaproszeni zostali: NowyMarketing.pl, Marketing w Praktyce, Marketing przy Kawie, BRIEF, Online Marketing Polska, MARKETER+, Mediarun.com, PRoto.pl, SocialPress.plPortalMedialny.pl.


Zapraszamy także do zapoznania się z:  Infografika - historia content marketingu.

 

 

Polecane artykuły
Kolor w Internecie
Barwy w Sieci – jak wykorzystać psychologię kolorów na swojej stronie

Badania wskazują, że od 62% do nawet 90% dokonywanych przez nas ocen produktu opiera się w dużej mierze na jego kolorze. W tych okolicznościach na decyzję o zastosowaniu konkretnej barwy nie powinno mieć wpływ wyłącznie dążenie do wyróżnienia się na tle konkurencji. Warto w sposób świadomy wpływać na nastrój i emocje naszych odbiorców. Dowiedz się jak to zrobić dzięki wykorzystaniu psychologii koloru.

Grafika wektorowa i jej zalety w Internecie. Darmowe wektory
Grafika wektorowa i jej zalety w Internecie

Wraz z popularyzacją formatu SVG wzrasta znaczenie grafiki wektorowej w Sieci. Wektory to już nie tylko fonty - stopniowo zaczynają odpowiadać one za coraz większą liczbę elementów wyświetlanych na naszych ekranach. Grafika wektorowa niewątpliwie oferuje wiele zalet, jednak wiąże się z koniecznością zrozumienia kilku podstawowych zasad. Poznaj wraz z nami tę mniej znaną stronę grafiki komputerowej.

Wasze komentarze (5)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
  • -- Zablokowany --

    Komentarz został zablokowany przez redakcję

    2016-01-21, 11:23
  • Paisley Poland

    Całkiem fajne :) paisley.pl

    2015-05-22, 21:18
  • heyday

    Zobrazowanie content marketingu w 2015 roku wyszło by już poza ramy infografiki;) heyday-cafe.pl

    2015-04-06, 17:20
  • damian

    Szkoda, ze w infografice nie moglo zabraknac literowki - moze jest wiecej, przeczytalem tylko naglowki

    2015-04-02, 16:55
  • Mateusz

    Super schludna infografika w sumie, zachęciła mnie do poczytania więcej na temat a takie chyba było założenie.
    Pozdrawiam Mateusz. seo-faq.pl

    2015-04-02, 12:04