Przygotowaliśmy specjalną prezentację dla Wydawców, którzy chcą więcej zarabiać z WhitePress. Na podstawie obserwacji i statystyk określiliśmy 8 najważniejszych cech atrakcyjnej oferty, czyli takiej, która generuje stałe przychody.

21-04-2015
Czytaj więcej

Nasz klient stale publikuje artykuły, które promują jego stronę i usługi. Wybiera wydawców, którzy umożliwiają stosowanie naszego kodu śledzenia popularności. Dzięki nowej funkcji dostępnej w WhitePress taki klient może przeglądać wykres odwiedzin w czasie wybranego artykułu lub grupy artykułów.

14-04-2015
Czytaj więcej

W content marketingu najważniejszym produktem jest treść. A ta musi być użyteczna, ciekawa, unikalna. Od marca 2015 roku w platformie WhitePress dostępny jest moduł zamawiania wysokiej jakości artykułów i infografik. Nasza redakcja i dziennikarze przez ostatni rok opracowali tysiące artykułów, teraz uprościliśmy ich zamawianie - także do zastosowań w inbound marketingu oraz do dystrybucji wśród naszych wydawców.

08-03-2015
Czytaj więcej

W ostatniej aktualności zapowiadaliśmy naszą obecność na szkoleniu Inbound + Content Marketing, prowadzonym przez Barbarę Stawarz. Do Krakowa pojechaliśmy obalić mity, zyskać nową wiedzę i zapełnić wizytowniki. Czy nasze szare komórki wytrzymały ogromny zastrzyk informacji?

16-02-2015
Czytaj więcej

Wraz ze znaczącym wzrostem zainteresowania Content Marketingiem, pojawiła się potrzeba edukacji w tym obszarze. WhitePress jako jeden z liderów branży został partnerem szkoleń MaxRoy, a zarazem postanowił przekonać się na własnej skórze, jaką wiedzę mogą posiąść uczestnicy szkoleń z obszaru CM.

05-02-2015
Czytaj więcej

W dniu 29.12.2014 firma WhitePress zmienia siedzibę. Będziemy mieli dużo więcej przestrzeni do pracy, a wnętrza będą bardziej eleganckie. Formalna zmiana danych adresowych następuje z datą 01.01.2015. Prosimy wszystkich kontrahentów o stosowanie nowego adresu w dokumentacji związanej z naszą firmą od tego dnia.

27-12-2014
Czytaj więcej

W dniu dzisiejszym zakończyliśmy prace związane z integracją platformy WhitePress z narzędziem SemStorm, które służy do analizy widoczności domen w wyszukiwarce Google. Każdy reklamodawca zanim zdecyduje się na publikację na portalu lub blogu może sprawdzić jego kondycję jednym kliknięciem.

05-12-2014
Czytaj więcej

W świecie, w którym za pomocą nowych technologii mamy możliwość dotarcia do większości użytkowników #e-biznes festiwal był miejscem gdzie można było pozyskać wiedzę z zakresu marketingu internetowego. W tym roku to połączenie wiedzy praktycznej i doświadczenia prelegentów, praktyków oraz startupwców.

18-11-2014
Czytaj więcej

Celem platformy content marketingowej WhitePress.pl jest tworzenie, dystrybucja i promocja wysokiej jakości treści na wartościowych stronach internetowych. Z tego powodu wprowadziliśmy większe wymagania stawiane wobec nowych wydawców oraz zaktualizowaliśmy regulamin dla wydawców i reklamodawców.

07-11-2014
Czytaj więcej

Jak zwiększyć ruch na opublikowanym artykule? Teraz wystarczy wejść do platformy WhitePress i wykupić kampanię promocyjną. Uzyskamy wartościowy, tematyczny i niedrogi ruch. Wszystko dzięki integracji naszej platformy z rozwiązaniem ContentStream firmy NetSprint. Wprowadzony moduł to naturalny krok w kierunku utworzenia kompleksowej platformy wspomagającej działania content marketingowe.

13-10-2014
Czytaj więcej

Oczekiwania reklamodawców zmieniają się. Jeszcze rok temu umieszczenie linka w artykule na poczytnym portalu było wystarczająco efektywne. Teraz okazuje się, że ważne są wszystkie czynniki publikacji artykułu - w szczególności liczba odsłon, podlinkowanie wewnętrzne oraz wsparcie w social media. Wydawcy, którym zależy na większych zarobkach w WhitePress powinni starannie publikować i promować artykuły - szczególnie te dobre i ciekawe.

03-10-2014
Czytaj więcej

Ta zmiana w platformie wygląda bardzo niepozornie. Przy zamawianiu publikacji artykułów, przy portalach i ofertach pojawiły się gwiazdki. Jest to jednak modernizacja przełomowa, gdyż pozwala zmienić motywację reklamodawców i wydawców. Od teraz podstawowym argumentem przy wyborze portalu może być skuteczność poprzednich jego publikacji.

02-10-2014
Czytaj więcej
1234567891011
Ponad 18700 portali, 12200 influencerów, 260 dziennikarzy. Jedna platforma.
Załóż konto