Moduł e-PR platformy WhitePress zdobywa coraz większe uznanie wśród firm na polskim rynku. Obecnie z usługi nowoczesnego narzędzia wirtualnych biur prasowych korzysta ponad 200 marek. Tylko w listopadzie stronę biuroprasowe.pl odwiedziło blisko 10 tys. unikalnych użytkowników zainteresowanych tematyką public relations i marketingu.

04-12-2015
Czytaj więcej

Platforma WhitePress wspierająca działania content marketingowe uruchamia nowy projekt edukacyjny skierowany do specjalistów SEO, agencji SEO oraz ich klientów. „Nowa Koncepcja SEO” – bo tak brzmi nazwa projektu - ma na celu zebranie jak największej liczby autorskich materiałów dotyczących skuteczniej promocji stron internetowych w oparciu o ruch organiczny.

28-11-2015
Czytaj więcej

Kolejnym przystankiem na mapie szkoleniowej WhitePress został Wrocław. Do stolicy Dolnego Śląska oprócz nas przyjechali pobliscy przedsiębiorcy, a także marketerzy, piarowcy i specjaliści SEO z całej Polski. Szkolenie organizowane przez MaxRoy dotyczyło SEO i Content Marketingu i było prowadzone przez autorytety z tych dziedzin, czyli Bartosza Berlickiego oraz Cezarego Lecha. 2 dni nauki, litry wypitej kawy, burza myśli, niekończące się dyskusje i nieograniczone pokłady informacji przyniosły dużo praktycznej wiedzy, którą chcemy się z Wami podzielić.

25-11-2015
Czytaj więcej

Patrzysz na kampanie konkurencji, myślisz „wow” i chciałbyś sam wywołać taki efekt? Zastanawiasz się, jak zaangażować społeczność za pomocą Snapchata? A może chciałbyś dowiedzieć się, jak efektywnie wykorzystać dane, które Twoi klienci zostawiają podczas wizyty w Twoim e-sklepie? Odpowiedź na te pytania - i setki innych - znajdziesz na tegorocznym #e-biznes festiwalu!

02-11-2015
Czytaj więcej

Miesiąc temu firma WhitePress udostępniła moduł e-PR, który umożliwia zakładanie i prowadzenie wirtualnych biur prasowych. Nowoczesne narzędzie przeznaczone dla wszystkich firm i agencji public relations jest darmowe. Od dzisiaj firmami, które wykorzystują wirtualne biura prasowe opiekuje się nasz nowy pracownik - Bartłomiej Kawalec.

08-09-2015
Czytaj więcej

Misją IAB, do którego należy ponad 200 członków jest wspieranie działalności uczestników rynku komunikacji interaktywnej oraz popularyzacja internetu jako efektywnego medium poprzez działania promocyjne, badawcze, edukacyjne i ochronę prawną.

01-09-2015
Czytaj więcej

Po co publikować dobre treści u wydawcy, a nie na własnej stronie? Przede wszystkim po to, żeby wiele osób je przeczytało. Od paru tygodni negocjujemy u najlepszych wydawców oferty publikacji, które mają zapewnioną dużą promocję. Wśród już dodanych ofert są publikacje z gwarancją ruchu na poziomie 20 000 odsłon artykułu! Od teraz będziemy cały czas poszukiwali ofert "super content marketing" dedykowanych klientom naszej platformy.

06-05-2015
Czytaj więcej
1234567891011
Ponad 18700 portali, 12200 influencerów, 260 dziennikarzy. Jedna platforma.
Załóż konto