Możliwość zamawiania artykułów to jedna z ważniejszych usług w WhitePress®. Dlatego w nowej wersji platformy wprowadziliśmy dodatkową możliwość – zamawianie innych typów treści.
Możliwość zamawiania artykułów to jedna z ważniejszych usług w WhitePress®. Dlatego w nowej wersji platformy wprowadziliśmy dodatkową możliwość – zamawianie innych typów treści.
Ulepszamy funkcjonalność subkont – od teraz właściciel konta ma m.in. możliwość ograniczenia widoczności projektów dla poszczególnych subkont.
Ogólnopolski serwis pracy Aplikuj.pl prowadzi badanie dotyczące procesu rekrutacji na polskim rynku pracy. Anonimowa ankieta skierowana jest do osób, które w okresie ostatnich kilku miesięcy poszukiwały pracy i zetknęły się z procesem rekrutacji.
WhitePress wprowadza innowacyjną funkcjonalność – urlopy wydawców. Reklamodawca od razu wie, czy jego publikacja zostanie opublikowana do 2 dni, czy też poczeka dłużej.
Pozyskanie inwestycji to dla wielu startupów moment przełomowy. Mały biznes wchodzi na inny, nieznany mu poziom. Ale inwestycja to nie tylko uzyskane wsparcie finansowe i biznesowe, ale też częściowa utrata autonomii w podejmowaniu decyzji. Jak co na dzień wygląda relacja pomiędzy inwestorem a startupem? WhitePress wraz z MamStartup.pl rozpoczyna badania, które mają to sprawdzić.
Na podstawie historii publikacji artykułów jesteśmy w stanie ocenić czy dany Wydawca usuwa lub zmienia artykuły po 12 miesiącach od publikacji. Ta niezwykle ważna informacja jest dostępna w postaci wskaźnika trwałości oraz wykresu.
Jedna z najbardziej oczekiwanych konferencji marketingowych na Śląsku już za dwa tygodnie. Podzielimy się na niej naszą wiedzą i case studies z influencer marketingu.
21 września 2018r. mieliśmy przyjemność uczestniczyć w szkoleniu SEO organizowanym przez Fox Strategy w Gdańsku. Była to już IV edycja spotkań - poprzednie odbywały się we Wrocławiu, Poznaniu i Katowicach. Prowadzący, czyli Katarzyna Baranowska i Paweł Gontarek (w branży znany również jako Zgred), przygotowali prezentacje dotyczące zarówno tworzenia strategii pozycjonowania strony w Google, jak również przeprowadzania audytu.
Obecna komunikacja e-marketingowa niemal w niczym nie przypomina już tej sprzed lat. Razem z WhitePress® postanowiliśmy przekonać się, na co i dlaczego idą największe pieniądze w obrębie marketingu internetowego oraz w jakich barwach jawi się jego przyszłość.
Projektowanie nowej wersji platformy WhitePress trwało 14 miesięcy. Zaczęliśmy od rozmów z klientami i wydawcami, analizowaliśmy zachowania użytkowników i poprosiliśmy o pomoc zewnętrzną firmę specjalizującą się w UX. Zrobiliśmy listę 300 pomysłów, z których wdrożyliśmy ponad 200.
Już 22 czerwca jedna z najbardziej merytorycznych konferencji poświęconych influencer marketingowi.
26 i 27 czerwca zapraszamy do centrum konferencyjnego The Tides, mieszczącego się nad brzegiem Wisły w Warszawie. Patrycja Górecka-Butora, Head of Influencer Marketing, wygłosi prelekcję podczas pierwszego bloku konferencji Influencer Marketing & Digital Programmatic Trends 2018.