Golden Marketing Conference i nasza prelekcja o influencer marketingu

30 paź 2018

Jedno z najbardziej oczekiwanych wydarzeń marketingowych na Śląsku coraz bliżej. Już 14 i 15 listopada w Katowicach pojawi się 18 wyjątkowych ekspertów marketingu, którzy opowiedzą o najnowszych trendach i zastosowaniu innowacyjnych narzędzi. Patrycja Górecka-Butora podzieli się case study kampanii zrealizowanych przez WhitePress® i razem z Rafałem Myślińskim z Suchara Codziennego opowie o błędach popełnianych w influencer marketingu. 

Patrycja Górecka-Butora i Rafał Myśliński na konferencji Golden Marketing Conference

Zacznij publikować już dziś!
Zarejestruj się bezpłatnie

 

Golden Marketing Conference to?

  • 2 dni wyjątkowych prelekcji + inspirująca sesja networkingowa,
  • kompleksowe ujęcie marketingu w oparciu o działania efektywnościowe on-line,
  • personal branding w skalowaniu biznesu,
  • skuteczne wykorzystanie marketingu do budowy przewagi konkurencyjnej,
  • budowanie nieszablonowych strategii marketingowych na podstawie danych oraz informacji dotyczących Twoich klientów (Kim są? Jakie mają problemy i doświadczenia, potrzeby i obawy?),
  • skuteczna optymalizacja marketingowych działań tak, by osiągać zamierzone cele,
  • biznesowe możliwości AI, Messengera, Instagrama, Facebooka, Google Ads, Analytics i wielu innych,
  • jeszcze efektywniejsze wykorzystanie platformy Facebook do budowania skutecznych kampanii i doskonałego doświadczenia klienta,
  • najnowsze merytoryczne tematy i niesamowici prelegenci, których nie spotkasz na innej konferencji,
  • na wydarzeniu spotkasz wybitnych specjalistów marketingowych, właścicieli dużych firm, dyrektorów działów marketingu, przedstawicieli agencji reklamowych czy freelancerów.
     

Dlaczego warto?

Na scenie wystąpią najciekawsze osobowości – osiemnastu ekspertów w swoich dziedzinach. Są to świetni praktycy i ludzie z ogromną charyzmą, którzy przekażą swoją wiedzę i doświadczenie z humorem i zaangażowaniem. 

Część prelekcji to nawet 60-minutowe wystąpienia. To niezbędny czas na nabycie konkretnej wiedzy m.in. o narzędziach, która ułatwią codzienną pracę i pozwolą wejść na nowy stopień profesjonalizmu czy lepiej zrozumieć potrzeby klienta. Najlepsi eksperci w branży marketingowej przedstawią dobre praktyki, które pozwoliły im wyróżnić się na tle konkurencji.

Podczas katowickiej edycji Golden Marketing Conference na scenie wystąpią wyjątkowi eksperci – Tomasz Bąk, Joanna Grabowska, Sebastian Bryks, Piotr Bucki, Karol Dziedzic, Adrian Gamoń, Marek Gonsior, Łukasz Głombicki, Patrycja Górecka-Butora, Rafał Myśliński, Krzysztof Czyżykiewicz, Cezary Kuik, Adrian Martinez, Mariusz Pujszo, Beata Tadla, Grzegorz Turniak oraz Anna Urbańska.

Dużym zainteresowaniem cieszy się prelekcja o rebrandingu jednej z największych polskich firm produkujących meble, Agata S.A., którą poprowadzi Marek Gonsior. Od kilkunastu lat zarządza działami marketingu oraz prowadzi złożone procesy budowania marek i tworzenia wizerunku. Wraz z zespołem stworzył nową komunikację i identyfikację wizualną salonów Agata, za co został doceniony m.in. podwójną nagrodą Dyrektora Marketingu Roku.

O budowaniu marki własnej opowiadać będzie Beata Tadla. Od 1991 roku związana z mediami, najpierw radiem, a potem telewizją. W TVN gospodyni m.in. głównego wydania Faktów, a w TVP Wiadomości oraz programów publicystycznych. Obecnie w Nowa TV. Tadla to zdobywczyni tytułu „Mistrz Mowy Polskiej”, wykładowca i trener dobrego mówienia.

W programie Golden Marketing Conference znajdzie się także blok o content marketingu i influencer marketingu, którego częścią będzie prelekcja Patrycji Góreckiej-Butory z WhitePress i Rafała Myślińskiego, autora Suchara Codziennego. Temat prezentacji to "10 największych błędów popełnianych w kampaniach influencer marketingowych".

Golden Marketing Conference to idealne miejsce do zdobycia przydatnej wiedzy, nowych rozwiązań, skutecznych narzędzi, praktycznych wskazówek, nieszablonowych strategii marketingowych i kontaktów. 


Więcej na temat innych prelekcji na stronie https://www.goldenmarketing.pl

Zobacz także
Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Administratorem danych osobowych osób korzystających ze strony internetowej whitepress.com i wszystkich jej podstron (dalej: Serwis) w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) jest wspólnie „WhitePress” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku – Białej przy ul. Legionów 26/28, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 oraz pozostałe spółki z Grupy WhitePress (dalej łącznie: Administrator).

Dokonując zapisu na newsletter wyrażacie Państwo zgodę na przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym w szczególności poczty elektronicznej, dotyczących marketingu bezpośredniego usług i towarów oferowanych przez WhitePress sp. z o.o. oraz jej zaufanych partnerów handlowych, zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych uzasadniony interes Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

W każdym momencie przysługuje Państwu możliwość wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych w celach marketingowych. Więcej informacji na temat przetwarzania oraz podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.