Marketerze – ile wydajesz na działania marketingowe online? Trwa ogólnopolskie badanie WhitePress®

Ile polskie firmy wydają na działania marketingowe online – ankieta

Obecna komunikacja e-marketingowa niemal w niczym nie przypomina już tej sprzed lat. W WhitePress® postanowiliśmy przekonać się, na co i dlaczego idą największe pieniądze w obrębie marketingu internetowego oraz w jakich barwach jawi się jego przyszłość.


Kwestią czasu jest, kiedy Internet przejmie pozycję lidera wśród mediów reklamowych. Trzeba mieć na uwadze, że to wcale nie taka odległa rzeczywistość. W czasach cyfrowej rewolucji, to widoczność marki w sieci wysuwa się na pierwszorzędny plan. Świadczą o tym współprace z influencerami, rosnące znacznie video marketingu czy chociażby zwiększenie nakładów na inbound marketing.

„Podstawowe dane, jakie dostępne są w raportach dotyczących reklam i e-maketingu, nie są wyczerpujące. Nie odpowiadają na podstawowe pytania, które charakteryzują tę branżę. A te się piętrzą. Które platformy i formaty reklamowe cieszą się największym powodzeniem? Ile firmy wydają na reklamę w internecie? Ile pieniędzy idzie w social media, a ile do influencerów?” – zastanawia się Paweł Strykowski z CEO WhitePress®.

Badanie kierowane jest do osób z branży – marketerów, którzy odpowiadają za prowadzenie działań marketingowych w polskich firmach. Można w nim wziąć udział do 24 października 2018 roku, wchodząc na stronę: http://ankieta.whitepress.pl/.

 

Zobacz także
Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.