Marketing Day tym razem w Łodzi

Marketing Day to konferencja dla brand managerów, social media managerów, dyrektorów kreatywnych, przedsiębiorców i osób tworzących kampanie w oparciu o współpracę z influencerami. Organizowana w ramach festiwalu See Bloggers Łódź odbędzie się w piątek, 22 czerwca w EC1 Łódź - Miasto Kultury.

 

To już szósta edycja wydarzenia. Celem organizatorów podczas tegorocznej konferencji jest przedstawienie wartościowych case studies kampanii marketingowych opartych o realne wyniki przybliżające kulisy współpracy z influencerami. Marketing Day to wydarzenie, na którym oprócz wiedzy istotnym czynnikiem jest networking. To jedna z niewielu takich konferencji, na której uczestnicy mogą spotkać specjalistów ze swojej branży, wymienić się doświadczeniami oraz poznać cenne wskazówki niezbędne do efektywnego działania w dziedzinie influencer marketingu.

 

Tematem konferencji jest poznanie dobrych praktyk w nawiązywaniu relacji i prowadzeniu kampanii marketingowych z twórcami internetowymi – nowymi mediami, które dynamicznie przejmują rolę portali i serwisów internetowych.

 

Wśród grona prelegentów znajdują się specjaliści z branży influencer marketingu, marketingu oraz influencerzy, którzy opowiedzą jak wygląda współpraca z markami z ich perspektywy. W agendzie możemy zobaczyć takie nazwiska, jak m. in. Joanna Banaszewska, Anna Zając (Fashionable), Karolina Gliniecka (Charlize Mystery), Barbara Stawarz, Hubert Wydrych, Adrian Milnikel, Ewa Wójcikowska, Tomasz Czudowski (Tuba Smaku), czy Magda Grzebyk (Krytyka Kulinarna). Konferencję poprowadzi Maciej Orłoś.

 

Bilety na wydarzenie można nabyć na stronie internetowej www.marketingday.pl/. Przy zakupie biletu Executive w pakiecie jest również wejście na festiwal See Bloggers Łódź, czyli największy festiwal dla influencerów w Polsce, który odbywa się 23-24 czerwca, również w EC1 Łódź - Miasto Kultury.

Zobacz także
Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.