Marketing Day tym razem w Łodzi

19 cze 2018

Marketing Day to konferencja dla brand managerów, social media managerów, dyrektorów kreatywnych, przedsiębiorców i osób tworzących kampanie w oparciu o współpracę z influencerami. Organizowana w ramach festiwalu See Bloggers Łódź odbędzie się w piątek, 22 czerwca w EC1 Łódź - Miasto Kultury.

Zacznij publikować już dziś!
Zarejestruj się bezpłatnie

 

To już szósta edycja wydarzenia. Celem organizatorów podczas tegorocznej konferencji jest przedstawienie wartościowych case studies kampanii marketingowych opartych o realne wyniki przybliżające kulisy współpracy z influencerami. Marketing Day to wydarzenie, na którym oprócz wiedzy istotnym czynnikiem jest networking. To jedna z niewielu takich konferencji, na której uczestnicy mogą spotkać specjalistów ze swojej branży, wymienić się doświadczeniami oraz poznać cenne wskazówki niezbędne do efektywnego działania w dziedzinie influencer marketingu.

 

Tematem konferencji jest poznanie dobrych praktyk w nawiązywaniu relacji i prowadzeniu kampanii marketingowych z twórcami internetowymi – nowymi mediami, które dynamicznie przejmują rolę portali i serwisów internetowych.

 

Wśród grona prelegentów znajdują się specjaliści z branży influencer marketingu, marketingu oraz influencerzy, którzy opowiedzą jak wygląda współpraca z markami z ich perspektywy. W agendzie możemy zobaczyć takie nazwiska, jak m. in. Joanna Banaszewska, Anna Zając (Fashionable), Karolina Gliniecka (Charlize Mystery), Barbara Stawarz, Hubert Wydrych, Adrian Milnikel, Ewa Wójcikowska, Tomasz Czudowski (Tuba Smaku), czy Magda Grzebyk (Krytyka Kulinarna). Konferencję poprowadzi Maciej Orłoś.

 

Bilety na wydarzenie można nabyć na stronie internetowej www.marketingday.pl/. Przy zakupie biletu Executive w pakiecie jest również wejście na festiwal See Bloggers Łódź, czyli największy festiwal dla influencerów w Polsce, który odbywa się 23-24 czerwca, również w EC1 Łódź - Miasto Kultury.

Zobacz także
Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Administratorem danych osobowych osób korzystających ze strony internetowej whitepress.com i wszystkich jej podstron (dalej: Serwis) w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) jest wspólnie „WhitePress” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku – Białej przy ul. Legionów 26/28, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 oraz pozostałe spółki z Grupy WhitePress (dalej łącznie: Administrator).

Dokonując zapisu na newsletter wyrażacie Państwo zgodę na przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym w szczególności poczty elektronicznej, dotyczących marketingu bezpośredniego usług i towarów oferowanych przez WhitePress sp. z o.o. oraz jej zaufanych partnerów handlowych, zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych uzasadniony interes Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

W każdym momencie przysługuje Państwu możliwość wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych w celach marketingowych. Więcej informacji na temat przetwarzania oraz podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.