„Klientocentryzm” w praktyce! Piąta edycja Marketing Progress poświęcona customer experience

Współczesne firmy powinny poświęcać wiele uwagi swoim konsumentom  nie tylko na poziomie deklaratywnym  i koncentrować się na komunikacji marketingowej, odpowiadającej na oczekiwania klientów. Ci bowiem oczekują szybkiego dostępu do produktów i usług dostosowanych do ich potrzeb, wartościowych informacji na ich temat, profesjonalnej obsługi w każdym miejscu styku z marką, i to nie tylko w godzinach pracy firm. Jak tego dokonać? Odpowiedź poznasz podczas V edycji Marketing Progress, poświęconej w całości customer experience.

konferencja Klient w centrum uwagi
 

Podczas dwóch dni Marketing Progress dowiesz się jak dopasować się do potrzeb Twojego klienta i jego wrażliwości, skąd czerpać wiedzę o konsumencie i jak ją przekuć w nowe, pozytywne doświadczenia. Poznasz sposoby budowania trwałych relacji z klientem. Otrzymasz szereg wskazówek pokazujących, jak koncentrować się na lojalności konsumenta i zachować spójność pomiędzy oferowanymi sposobami kontaktu z nim.

Dołączysz do ekskluzywnego grona marketerów, którzy jako pierwsi poznają wyniki badania dotyczącego rozwoju customer experience w Polsce – zarówno w ujęciu małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych organizacji. Otrzymasz dostęp do danych, które wzbogacą Twoją wiedzę i pozwolą Ci usprawnić działania w obszarach związanych z projektowaniem doświadczeń klientów.

Marketing Progress to także warsztaty, które odbywają się równolegle do prelekcji. Dadzą Ci szansę zdobycia praktycznych umiejętności, idealnych do wykorzystania w codziennej pracy. A do wyboru masz szkolenia z user experience, design thinkingu, content marketingu, social media, customer experience czy client service.

Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi: Jacek Kotarbiński, Julia Izmałkowa, Marek Gonsior (Agata), Sebastian Umiński (3M) Karolina Karolczak (Sodexo) oraz wielu innych specjalistów w swoich dziedzinach.  Łącznie wystąpi ponad 20 ekspertów praktyków.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to pierwszy w Polsce program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych prowadzony przez IAB Polska.

Szczegółowe informacje na temat konferencji znajdują się na stronie internetowej wydarzenia: marketingprogress.pl.

post na FB promujący konferencję marketing progress
 

Opłata konferencyjna wynosi:

499 złotych netto,
przy zapisie i płatności do 31 sierpnia

699 złotych netto,
przy zapisie i płatności do 30 września

899 złotych netto,
przy zapisie i płatności do 11 października

 

Zapraszamy: Wrocław, Nowe Horyzonty, 12-13 października 2017 r.

Zobacz także
Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.