Influencer marketing jednym z tematów na Online Marketing Maraton

Online Marketing Maraton organizowany w dniach 11-29 września, to największe wydarzenie online poświęcone tematyce marketingu w Polsce. Jedną z prelegentek będzie Patrycja Górecka-Butora, szef działu influencer marketingu w WhitePress®, która poprowadzi webinar o dobrych praktykach w influencer marketingu.

 

Online Marketing Maraton to bezpłatny cykl szkoleń online, w ramach którego zorganizowanych zostanie 15 webinarów prowadzonych przez najlepszych praktyków w branży. W prelekcjach może wziąć udział każdy – wystarczy zarejestrować się na wybrane szkolenie na stronie wydarzenia www.marketingmaraton.com

Wszystkich zainteresowanych tematyką influencer marketingu zapraszamy 21 września na webinar "Dobre praktyki współpracy z influencerami, czyli jak znaleźć złoty środek między oczekiwaniami marki i influencera”. Szkolenie poprowadzi Patrycja Górecka Butora  – szef działu influencer marketingu WhitePress® i redaktor naczelna portalu Influencer.pl. Patrycja opowie o podstawowych zasadach współpracy z influencerami i zdradzi tajniki skutecznej komunikacji zarówno w trakcie realizowanych z ich udziałem kampanii, jak i po ich zakończeniu.

 

 

W ramach Online Marketing Maratonu poruszone zostaną również tematy związane z AdWords, z optymalizacją działań w mediach społecznościowych, z budowaniem sprzedaży zagranicznej czy też ze sposobami na zwiększenie konwersji z e-mail marketingu. Wśród prelegentów znajdą się m.in. Krzysztof Marzec (Deva Group), Michał Sadowski (Brand 24), Monika Czaplicka (Wobuzz), Paweł Sala (FreshMail) czy Artur Jabłoński (konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec).

Więcej informacji tutaj.

Zobacz także
Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.