Influencer marketing jednym z tematów na Online Marketing Maraton

7 wrz 2017

Online Marketing Maraton organizowany w dniach 11-29 września, to największe wydarzenie online poświęcone tematyce marketingu w Polsce. Jedną z prelegentek będzie Patrycja Górecka-Butora, szef działu influencer marketingu w WhitePress®, która poprowadzi webinar o dobrych praktykach w influencer marketingu.

Zacznij publikować już dziś!
Zarejestruj się bezpłatnie

 

Online Marketing Maraton to bezpłatny cykl szkoleń online, w ramach którego zorganizowanych zostanie 15 webinarów prowadzonych przez najlepszych praktyków w branży. W prelekcjach może wziąć udział każdy – wystarczy zarejestrować się na wybrane szkolenie na stronie wydarzenia www.marketingmaraton.com

Wszystkich zainteresowanych tematyką influencer marketingu zapraszamy 21 września na webinar "Dobre praktyki współpracy z influencerami, czyli jak znaleźć złoty środek między oczekiwaniami marki i influencera”. Szkolenie poprowadzi Patrycja Górecka Butora  – szef działu influencer marketingu WhitePress® i redaktor naczelna portalu Influencer.pl. Patrycja opowie o podstawowych zasadach współpracy z influencerami i zdradzi tajniki skutecznej komunikacji zarówno w trakcie realizowanych z ich udziałem kampanii, jak i po ich zakończeniu.

 

 

W ramach Online Marketing Maratonu poruszone zostaną również tematy związane z Google Ads, z optymalizacją działań w mediach społecznościowych, z budowaniem sprzedaży zagranicznej czy też ze sposobami na zwiększenie konwersji z e-mail marketingu. Wśród prelegentów znajdą się m.in. Krzysztof Marzec (Deva Group), Michał Sadowski (Brand 24), Monika Czaplicka (Wobuzz), Paweł Sala (FreshMail) czy Artur Jabłoński (konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec).

Więcej informacji tutaj.

Zobacz także
Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Administratorem danych osobowych osób korzystających ze strony internetowej whitepress.com i wszystkich jej podstron (dalej: Serwis) w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) jest wspólnie „WhitePress” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku – Białej przy ul. Legionów 26/28, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 oraz pozostałe spółki z Grupy WhitePress (dalej łącznie: Administrator).

Dokonując zapisu na newsletter wyrażacie Państwo zgodę na przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym w szczególności poczty elektronicznej, dotyczących marketingu bezpośredniego usług i towarów oferowanych przez WhitePress sp. z o.o. oraz jej zaufanych partnerów handlowych, zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych uzasadniony interes Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

W każdym momencie przysługuje Państwu możliwość wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych w celach marketingowych. Więcej informacji na temat przetwarzania oraz podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.