Kongres Online Marketing – pierwszy w Polsce Kongres szkoleniowy!

7 mar 2017

Już 30 marca w Multikinie Złote Tarasy odbędzie się kolejna edycja Kongresu Online Marketing . Hasłem przewodnim 13. edycji Kongresu jest samodzielne prowadzenie kampanii promocyjnych w Internecie metodą krok po kroku. Starannie dobraliśmy tematykę pod potrzeby uczestników. Podczas jednego dnia każdy z uczestników będzie mógł skorzystać z 8 pełnowartościowych szkoleń. Nie traktujemy tematów pobieżnie!

Zacznij publikować już dziś!
Zarejestruj się bezpłatnie

Po każdej prelekcji zdobędziesz rzeczywiste umiejętności, dlatego każde szkolenie będzie trwać minimum 45 minut. Jako jedyni gwarantujemy brak prelekcji sprzedażowych – zarówno tych jawnych, jak i ukrytych. Dla nas liczy się prawdziwa wiedza i wartość dla Uczestników.

Efekty ostatniej edycji w postaci nowych, efektywnych kampanii są już widoczne w sieci. Zapełniliśmy dwie sale Multikina Złote Tarasy najlepszymi marketerami w Polsce!

U nas występują tylko najlepsi z najlepszych - nie spotkasz przypadkowych prelegentów, którzy dopiero pracują na swoje nazwisko. Podczas marcowej edycji wystąpią: Marcin Maj, Maciej Lewiński, Artur Maciorowski, Witold Wrodarczyk, Rahim Blak, Daniel Bossy, a także gość specjalny Dorota Wellman. We wszystkich edycjach Kongresu Online Marketing wystąpiło w sumie 214 Prelegentów! To doświadczenie pozwala nam zapraszać do wystąpień jedynie tych najlepszych, którzy w historii otrzymali najwyższe oceny Uczestników.

Tematyka prelekcji z pewnością zadowoli każdego, bez względu na poziom wtajemniczenia w internetową działalność.

W planie kongresu m.in:

  • darmowe i płatne kampanie reklamowe w Internecie
  • skutecznego pozyskiwanie nowych klientów w Internecie- zbieranie wartościowych leadów krok po kroku
  • określenie budżetu reklamowego oraz ocena efektywności kampanii marketingowej
  • 10 strategii social media, które naprawdę działają
  • w jaki sposób wykorzystać emocje konsumentów do prowadzenia skutecznych kampanii marketingowych
  • taktyki social media, których nie zna Twoja konkurencja
  • jak zwiększyć sprzedaż skuteczniej wykorzystując dane z Google Analytics

Po tak intensywnym dniu, kolejny to warsztaty do wyboru. W zależności od Twoich zainteresowań, wśród szerokiego wachlarza możliwych zajęć, możesz wybrać najciekawsze dla Ciebie.

Wśród nich do wyboru m.in:

Zgłoszenia oraz pełen program na: www.kongres-online.pl

Serdecznie zapraszamy!

Zobacz także
Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Administratorem danych osobowych osób korzystających ze strony internetowej whitepress.com i wszystkich jej podstron (dalej: Serwis) w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) jest wspólnie „WhitePress” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku – Białej przy ul. Legionów 26/28, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 oraz pozostałe spółki z Grupy WhitePress (dalej łącznie: Administrator).

Dokonując zapisu na newsletter wyrażacie Państwo zgodę na przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym w szczególności poczty elektronicznej, dotyczących marketingu bezpośredniego usług i towarów oferowanych przez WhitePress sp. z o.o. oraz jej zaufanych partnerów handlowych, zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych uzasadniony interes Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

W każdym momencie przysługuje Państwu możliwość wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych w celach marketingowych. Więcej informacji na temat przetwarzania oraz podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.