Zapraszamy na IV edycję konferencji Makreting Progress spod znaku nowej roli marketingu


« lista aktualności
2016-09-23

Marketing się zmienia. Nie chodzi tu tylko o metody, których używają marketerzy, by przyciągnąć do firmy klientów. Rozwój technologii, a tym samym zmiany, jakie zachodzą w komunikacji sprawiły, że strategie, które jeszcze kilka lat temu się sprawdzały, dziś szybko stają się przeżytkiem, bo nowe rozwiązania pojawiają się niemal każdego dnia. Jak więc nadążyć za zmianą, a co ważniejsze, co zrobić, by z powodzeniem zarządzać nią w swoich firmach? Temu zagadnieniu poświęcono tegoroczną, IV edycję konferencji Marketing Progress, skupioną wokół nowej roli marketingu. 

Podczas dwudniowego spotkania uczestnicy poznają nie tylko rozwiązania, które da się przełożyć na marketingowy sukces obsługiwanych przez nich marek, ale dowiedzą się jak będzie się zmieniać marketing i czym warto się zainteresować w kontekście zmian zachodzących w tym obszarze. Zgromadzeni specjaliści pokażą jak skutecznie odpowiadać na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz, i docierać do nich za pomocą spersonalizowanych komunikatów, w odpowiednim czasie. Zwrócą również uwagę na aspekty budowania trwałych relacji z klientami i wskażą sposoby na tworzenie zaangażowanego dialogu z klientem. Omówią także aktualne trendy w marketingu: wideo, mobile, content marketing, social listening, programmatic, customer experience, sharing economy - to tylko część z zagadnień poruszanych na konferencji, definiujących proaktywne podejście do marketingu.

Równolegle do prelekcji odbywać się będą warsztaty, które dadzą szansę zdobycia praktycznych umiejętności, do wykorzystania w codziennej pracy. Ponadto uczestnicy jako pierwsi będą mieli okazję zapoznać się wynikami badań dotyczących różnych aspektów komunikacji marketingowej krajowych firm, rozwoju polskich marketerów, znajomości narzędzi itd. - zarówno w ujęciu małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych organizacji.

Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi: Jacek Kotarbiński, Natalia Hatalska, Marek Staniszewski, popularny twórca internetowy Rezigiusz, Tomasz Sulewski (Orange), Magdalena Cedro-Czubaj (Oknoplast), Kacper Winiarczyk (UBER), Marek Gonsior (Agata S.A.) oraz wielu innych specjalistów w swoich dziedzinach. Aktualnie finalizowane są rozmowy z pozostałymi prelegentami i ekspertami. Pełna ich lista już niedługo pojawi się na stronie konferencji. Wydarzenie poprowadzi Paweł Gołębski, dziennikarz radiowy i telewizyjny.

Ideą spotkania jest stworzenie przestrzeni wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy uczestnikami. Stąd bilety są skierowane do osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją marketingową w firmach, chcących rozwijać swoje umiejętności.

Więcej marketingowych inspiracji na bieżąco pojawia się na: www.facebook.com/marketingprogress oraz wydarzeniu na Facebooku: https://www.facebook.com/events/1132861686781507/

Zapisy na konferencje realizowane są przez oficjalną stronę: marketingprogress.pl

Opłata konferencyjna:
699 złotych netto,
przy zapisie i płatności do 31 września
899 złotych netto,
przy zapisie i płatności do 12 października

Zapraszamy: Wrocław, Nowe Horyzonty, 13-14 października 2016 roku.

Zobacz także

Platforma wspomagająca Influencer Marketing od WhitePress
Po dziewięciu miesiącach przygotowań WhitePress udostępnia nowatorską platformę do współpracy z blogerami i vlogerami. Na starcie agencje i klienci otrzymują ...
WhitePress partnerem E-book'a „SEO Content Marketing”
Zdaniem wielu właścicieli stron i osób zarządzających treściami „optymalizacja witryny” jest terminem zarezerwowanym wyłącznie dla pozycjonerów. Tymczasem każdy kto publikuje ...
WhitePress partnerem badania zarobków mieszkańców Śląska
Śląski rynek pracy ma swoje mocne i słabe strony, jednak od kilkunastu lat rozwija się bardzo intensywnie. Regionalne Portale Pracy ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Zapytaj o ofertę.
Najlepsze kampanie content
marketingowe tylko z nami.
Napisz do nas
Skuteczne narzędzie
wspierające e-Marketing.
Zobacz jak działa platforma
Sprawdź możliwości
Śledź nas na
Facebooku
WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 45 1240 1170 1111 0010 5429 3648

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top