SentiOne - narzędzie do monitoringu wprowadza wersję 2.0
SentiOne - narzędzie pozwalające firmom na monitoring opinii na temat ich marki lub produktu - wprowadziło wersję 2.0. oraz aplikację mobilną. Zmiany mają na celu polepszenie jakości usługi i wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów.
Właśnie pojawiła się udoskonalona przez SentiOne wersja 2.0 ich systemu – na razie w formie zamkniętych beta testów. Dodatkowo firma udostępniła aplikację mobilną – wszystko po to, żeby korzystanie z systemu w celu monitorowania Internetu było dla jego użytkowników jeszcze szybsze i bardziej precyzyjne.
SentiOne, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów zadbało o to, by nowa wersja systemu była jeszcze bardziej intuicyjna i wzbogacona o nowe funkcje, na które wskazywali użytkownicy. Przede wszystkim jest to integracja z SalesLift, narzędziem Social Contact Center. Dzięki temu możliwy jest monitoring, analiza i odpowiedzi na posty użytkowników poprzez system, co czyni z SentiOne pioniera na rynku w tym zakresie.
Rozwiązanie jest rezultatem kilkumiesięcznego researchu i analizy oczekiwań oraz uwag użytkowników narzędzia. Firma zadbała o to, by uwzględnić jak najwięcej zgłoszonych wniosków i propozycji klientów. Kamil Bargiel, CEO SentiOne, wskazuje na ogromne wyzwanie, jakim dla firmy jest wprowadzona zmiana. – "Udostępnienie wersji beta systemu jest jednocześnie jego testem, dlatego z niecierpliwością czekamy na opinie i uwagi użytkowników" – mówi.
Jeżeli jesteście zainteresowani nową wersją SentiOne i chcielibyście go przetestować, zapraszamy na stronę: http://sentione.com/features/beta
Warto pamiętać, że od dzisiaj dostępna jest także aplikacja mobilna SentiOne na systemy Android oraz iOS, dzięki czemu monitorowanie i analizowanie Internetu będzie jeszcze łatwiejsze i bardziej dostępne.
SentiOne jest partnerem Nowej Koncepcji SEO.