SentiOne - narzędzie do monitoringu wprowadza wersję 2.0

25 lut 2016

Zacznij publikować już dziś!
Zarejestruj się bezpłatnie

SentiOne - narzędzie pozwalające firmom na monitoring opinii na temat ich marki lub produktu - wprowadziło wersję 2.0. oraz aplikację mobilną. Zmiany mają na celu polepszenie jakości usługi i wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów.

Właśnie pojawiła się udoskonalona przez SentiOne wersja 2.0 ich systemu – na razie w formie zamkniętych beta testów. Dodatkowo firma udostępniła aplikację mobilną – wszystko po to, żeby korzystanie z systemu w celu monitorowania Internetu było dla jego użytkowników jeszcze szybsze i bardziej precyzyjne.

SentiOne, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów zadbało o to, by nowa wersja systemu była jeszcze bardziej intuicyjna i wzbogacona o nowe funkcje, na które wskazywali użytkownicy. Przede wszystkim jest to integracja z SalesLift, narzędziem Social Contact Center. Dzięki temu możliwy jest monitoring, analiza i odpowiedzi na posty użytkowników poprzez system, co czyni z SentiOne pioniera na rynku w tym zakresie.

Rozwiązanie jest rezultatem kilkumiesięcznego researchu i analizy oczekiwań oraz uwag użytkowników narzędzia. Firma zadbała o to, by uwzględnić jak najwięcej zgłoszonych wniosków i propozycji klientów. Kamil Bargiel, CEO SentiOne, wskazuje na ogromne wyzwanie, jakim dla firmy jest wprowadzona zmiana. – "Udostępnienie wersji beta systemu jest jednocześnie jego testem, dlatego z niecierpliwością czekamy na opinie i uwagi użytkowników" – mówi.

Jeżeli jesteście zainteresowani nową wersją SentiOne i chcielibyście go przetestować, zapraszamy na stronę: http://sentione.com/features/beta

Warto pamiętać, że od dzisiaj dostępna jest także aplikacja mobilna SentiOne na systemy Android oraz iOS, dzięki czemu monitorowanie i analizowanie Internetu będzie jeszcze łatwiejsze i bardziej dostępne.

SentiOne jest partnerem Nowej Koncepcji SEO.

Zobacz także
Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Administratorem danych osobowych osób korzystających ze strony internetowej whitepress.com i wszystkich jej podstron (dalej: Serwis) w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) jest wspólnie „WhitePress” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku – Białej przy ul. Legionów 26/28, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 oraz pozostałe spółki z Grupy WhitePress (dalej łącznie: Administrator).

Dokonując zapisu na newsletter wyrażacie Państwo zgodę na przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym w szczególności poczty elektronicznej, dotyczących marketingu bezpośredniego usług i towarów oferowanych przez WhitePress sp. z o.o. oraz jej zaufanych partnerów handlowych, zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych uzasadniony interes Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

W każdym momencie przysługuje Państwu możliwość wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych w celach marketingowych. Więcej informacji na temat przetwarzania oraz podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.