SentiOne - narzędzie do monitoringu wprowadza wersję 2.0

SentiOne - narzędzie pozwalające firmom na monitoring opinii na temat ich marki lub produktu - wprowadziło wersję 2.0. oraz aplikację mobilną. Zmiany mają na celu polepszenie jakości usługi i wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów.

Właśnie pojawiła się udoskonalona przez SentiOne wersja 2.0 ich systemu – na razie w formie zamkniętych beta testów. Dodatkowo firma udostępniła aplikację mobilną – wszystko po to, żeby korzystanie z systemu w celu monitorowania Internetu było dla jego użytkowników jeszcze szybsze i bardziej precyzyjne.

SentiOne, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów zadbało o to, by nowa wersja systemu była jeszcze bardziej intuicyjna i wzbogacona o nowe funkcje, na które wskazywali użytkownicy. Przede wszystkim jest to integracja z SalesLift, narzędziem Social Contact Center. Dzięki temu możliwy jest monitoring, analiza i odpowiedzi na posty użytkowników poprzez system, co czyni z SentiOne pioniera na rynku w tym zakresie.

Rozwiązanie jest rezultatem kilkumiesięcznego researchu i analizy oczekiwań oraz uwag użytkowników narzędzia. Firma zadbała o to, by uwzględnić jak najwięcej zgłoszonych wniosków i propozycji klientów. Kamil Bargiel, CEO SentiOne, wskazuje na ogromne wyzwanie, jakim dla firmy jest wprowadzona zmiana. – "Udostępnienie wersji beta systemu jest jednocześnie jego testem, dlatego z niecierpliwością czekamy na opinie i uwagi użytkowników" – mówi.

Jeżeli jesteście zainteresowani nową wersją SentiOne i chcielibyście go przetestować, zapraszamy na stronę: http://sentione.com/features/beta

Warto pamiętać, że od dzisiaj dostępna jest także aplikacja mobilna SentiOne na systemy Android oraz iOS, dzięki czemu monitorowanie i analizowanie Internetu będzie jeszcze łatwiejsze i bardziej dostępne.

SentiOne jest partnerem Nowej Koncepcji SEO.

Zobacz także
Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.