Zapraszamy na konferencje I LOVE MARKETING!

16 lut 2016

Już 1 marca 2016 roku w Warszawie odbędzie się jedna z największych konferencji marketingu internetowego w Polsce pod nazwą "I LOVE MARKETING". Obecnie zapisanych jest już ponad 600 uczestników. Wydarzenie jest skierowane przede wszystkim dla małych i średnich przedsiębiorców. Na konferencji nie zabraknie również osób, które na co dzień zajmują się marketingiem internetowym - my również tam będziemy!

 

Na konferencję już w tym momencie zapisało się ponad 600 osób, a pula, która zostanie przeznaczona na wynagrodzenie dla prelegentów już teraz wynosi ponad 50 tys. zł. Co więcej wydarzenie jest oparte o grywalizację! To uczestnicy konferencji wybiorą najlepsze prezentacje, co będzie miało realny wpływ na wynagrodzenie jakie otrzymają prelegenci!

Czego możesz spodziewać się po tej konferencji?

  • spotkanie z najlepszymi ekspertami w Polsce, którzy powiedzą Ci jak skutecznie prowadzić działania marketingu internetowego
  • analizy najnowszych zmian w e-marketingu i poznania nowych trendów 
  • jak budować relacje z klientami w dobie social media

 

ZOBACZ ZAPOWIEDŹ KONFERENCJI

 
Zapowiedź konferencji I Marketing - 1.03

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji I Marketing http://ilovemarketing.pl/? Odpowiedzi na poniższym filmiku! Pamiętajcie o zmianie lokalizacji konferencji! 1 marca widzimy się w Multikino Złote Tarasy :)#iLoveMKT

Posted by SprawnyMarketing on 9 luty 2016

Prelegenci konferencji ich prezentacje

Paweł Tkaczyk

Jak wykorzystać storytelling w budowaniu silnej marki w realiach małego i średniego biznesu?

Mariusz Łodyga

Jak małe i średnie firmy mogą budować przewagę konkurencyjną w Internecie?

Tomasz Frontczak

4 jeźdźców apokalipsy marketingu internetowego w Polsce.

Maciej Lewiński

Praktyczne wykorzystanie Google Analytics w Małej i Średniej firmie.

Bartosz Berliński

7 rzeczy, o których firma pozycjonująca/pozycjoner Tobie nie powie, a które powinieneś wiedzieć.

Cezary Lech

Content marketing, share'y i wirusowe treści w trudnej branży

Dariusz Puzyrkiewicz

Mikro Content Marketing

Marcin Kosedowski

Robisz to źle (na 99,5%)

Mateusz Sobieraj

Dlaczego Małe i Średnie firmy powinny zainteresować się elastycznym kupowaniem powierzchni reklamowej w tzw. modelu RTB?

Jakub Cyran

Czy marketing automation to narzędzie bez rozumu?

Paweł Sala

Jak automatyzacja e-mail marketingu może zrewolucjonizować Twoją komunikację z klientem?

Maciej Wróblewski

Nagraj video i zwiększ swoją sprzedaż - o marketingu video w praktyce

Artur Kurasiński

Jak zarabiać na video - case studies najlepszych kampanii

Monika Mikowska

Jak ważne są badania z użytkownikami w procesie budowania produktu (mobilnego)?

Anna Miotk

Rzeczy stare i nowe. Jak w dobie mediów społecznościowych zmieniło się prowadzenie działań PR?

Michał Bąk

Jak budować społeczność w e-handlu?

Katarzyna Młynarczyk

Hejt i trolling - broń się przed negatywnymi

 

Ze wszystkimi prelegentami będzie się można spotkać na całodniowych szkoleniach. Szczegóły znajdują się tutaj: sprawnymarketing.pl/szkolenia/

10 powodów, dla których już teraz powinieneś się zarejestrować na konferencję!

  • prezentacje 18 wybitnych ekspertów jednego dnia, dzięki którym poznasz 18 różnych punktów widzenia,
  • jest to jedyna zgrywalizowana konferencja w Polsce, co daje gwarancję jakości prezentacji,
  • zero prezentacji sprzedażowych - dzięki systemowi grywalizacji płacisz tylko za merytoryczne prezentacje,
  • wiedza przekazywana w formule namacalnych biznesowych case study,
  • aż 1/3 wpływów z biletów będzie rozdysponowana na wynagrodzenie prelegentów, na które realny wpływ będą mieli uczestnicy konferencji,
  • dzięki mechanizmowi grywalizacji prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy,
  • okazja do networkingu - spotkasz blisko 700 przedstawicieli małych i średnich firm,
  • jeśli zajmujesz się branżą marketingową to będziesz miał okazję do osobistego spotkania dużej ilości swoich potencjalnych klientów,
  • koszt konferencji to jedynie 470 złotych, co oznacza, że koszt wysłuchania jednego prelegenta wynosi tylko 26 złotych,
  • kompleksowa wiedza z zakresu marketingu internetowego w jednym miejscu.

 

Zainteresowany? Nie czekaj aż zabraknie biletów i zapisz się już teraz!

Zobacz także
Wasze komentarze (1)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Administratorem danych osobowych osób korzystających ze strony internetowej whitepress.com i wszystkich jej podstron (dalej: Serwis) w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) jest wspólnie „WhitePress” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku – Białej przy ul. Legionów 26/28, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 oraz pozostałe spółki z Grupy WhitePress (dalej łącznie: Administrator).

Dokonując zapisu na newsletter wyrażacie Państwo zgodę na przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym w szczególności poczty elektronicznej, dotyczących marketingu bezpośredniego usług i towarów oferowanych przez WhitePress sp. z o.o. oraz jej zaufanych partnerów handlowych, zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych uzasadniony interes Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

W każdym momencie przysługuje Państwu możliwość wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych w celach marketingowych. Więcej informacji na temat przetwarzania oraz podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

Czytaj całość
  • Celina

    Cześć. Spisałam pokrótce moje wrażenia po konferencji I Love Marketing. Zapraszam do lektury :) Na niektórych prelegentach nie pozostawiłam suchej nitki i wypunktowałam też rzeczy, które warto poprawić ze strony organizacyjnej. ENJOY! -> http://celownik.net/konferencja-i-love-marketing-wrazenia/

    celownik.net

    2016-03-06, 15:06