Ponad 200 biur prasowych i 10000 czytelników strony www.biuroprasowe.pl

Moduł e-PR platformy WhitePress zdobywa coraz większe uznanie wśród firm na polskim rynku. Obecnie z usługi nowoczesnego narzędzia wirtualnych biur prasowych korzysta ponad 200 marek. Tylko w listopadzie stronę biuroprasowe.pl odwiedziło blisko 10 tys. unikalnych użytkowników zainteresowanych tematyką public relations i marketingu.

W pierwszych tygodniach funkcjonowania modułu e-PR nasze działania nastawione były na zwiększenie funkcjonalności nowego produktu i dopasowania go do potrzeb klientów. Dzięki współpracy z użytkownikami platformy, już dziś wśród firm, które wykorzystują nowoczesne rozwiązania WhitePress, znajduje się kilkanaście ogólnopolskich agencji PR oraz znanych, dużych ogólnopolskich marek. One wszystkie w codziennej pracy korzystają z możliwości wirtualnych biur prasowych.

Moduł e-PR umożliwia uporządkowanie procesu tworzenia, publikacji i promocji treści przez małe, średnie i duże firmy. Agencje public relations otrzymują produkt, który bezpłatnie mogą dodać klientom w pakiecie usług poszerzając własne możliwości. Zainteresowaniem ze strony klientów cieszy się wprowadzona w ubiegłym miesiącu funkcja promocji informacji prasowych. Każdy użytkownik platformy może w prosty sposób uzyskać tematyczny, wartościowy i przede wszystkim niedrogi ruch. To pierwsze rozwiązanie tego typu w Polsce.

Nasze działania w zakresie rozwoju modułu e-PR przynoszą wymierne efekty. Już dziś naszym usługom zaufało ponad 200 firm. Tylko w listopadzie stronę www.biuroprasowe.pl odwiedziło blisko 10 000 unikalnych użytkowników związanych z marketingiem i public relations. Na to wszystko składa się ponad 2000 informacji prasowych stworzonych przez naszych klientów, które sukcesywnie publikowane są w ogólnopolskich mediach.

Więcej informacji o wirtualnych biurach prasowych: https://www.whitepress.pl/epr.

Bartłomiej Kawalec

Zobacz także
Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.