Przewodnik dla Wydawców - jak więcej zarabiać

Przygotowaliśmy specjalną prezentację dla Wydawców, którzy chcą więcej zarabiać z WhitePress. Na podstawie obserwacji i statystyk  określiliśmy 8 najważniejszych cech atrakcyjnej oferty, czyli takiej, która generuje stałe przychody.

Okazuje się, że wystarczy kilka minut, aby portal spotkał się z dużym zainteresowaniem reklamodawców. Najważniejsze czynniki decydujące atrakcyjności oferty to:

  • wysoka jakość serwisu
  • dobre parametry (oglądalność i SEO)
  • różnorodna oferta
  • dobra relacja ceny do jakości i promocji
  • wdrożenie kodu śledzenia
  • szybka i staranna obsługa
  • oferta Super Content Marketing
  • dobrze opisany portal i oferta.

Większość z tych elementów można poprawić bardzo szybko.


Prezentacja w formie PDF

jak więcej zarabiać z WhitePress.

 

Zobacz także
Wasze komentarze (1)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • kobieta w e-bizniesie

    Dodałabym do tego - samodzielnie twórz treści, niestety teksty podsyłane do publikacji czytają się dziesięciokrotnie gorzej od tych neutralnych, one na pierwszy rzut oka są reklamowe i sztampowe, a to nie daje prawdziwego obrazu potencjału strony.

    kobietawe-biznesie.pl

    2015-04-22, 10:14