WhitePress partnerem i klientem szkoleń SearchMarketingWeek
Wraz ze znaczącym wzrostem zainteresowania Content Marketingiem, pojawiła się potrzeba edukacji w tym obszarze. WhitePress został partnerem szkoleń MaxRoy, a zarazem postanowił przekonać się na własnej skórze, jaką wiedzę mogą posiąść uczestnicy szkoleń z obszaru CM.
Na mapie SearchMarketingWeek znalazły się w kolejności chronologicznej: Kraków, Gdańsk, Poznań, Warszawa, Wrocław i Katowice. W każdym z miast poruszane będą aktualne trendy marketingu internetowego. Trzeba przyznać, że wybór tematów jest pokaźny, a idąca z nim w parze limitowana ilość miejsc, pozwoli na swobodne zadawanie pytań przez uczestników czy szczegółowe omówienie konkretnych przypadków.
Wybrane tematy szkoleń:
- Google Ads
- Google Analytics
- Skuteczny e-marketing
- SEO + Content Marketing
- Social Marketing
- Inbound + Content Marketing
- E-mail Marketing PRO
Pełna lista tematów wraz z terminami dostępna na stronie SearchMarketingWeek
Nasz wybór padł na krakowskie szkolenie Inbound + Content Marketing, prowadzone przez Barbarę Stawarz – osobę z listy 100 najbardziej inspirujących w polskiej branży interaktywnej. Barbara Stawarz to zresztą nie jedyna osoba z naszej Listy, która poprowadzi szkolenia Search Marketing Week 2015. Wśród prelegentów szkoleń znaleźli się też: Paweł Tkaczyk, Paweł Sala, Maciej Lewiński, Katarzyna Młynarczyk, Bartłomiej Rak, Katarzyna Ryfka-Cygan, Tomasz Frontczak i Cezary Lech.
Relacja SearchMarketingWeek 2014
Według planu szkolenia zgłębimy m. in. zagadnienia dotyczące zachowań współczesnych konsumentów, czym kierują się w momencie podejmowania decyzji, jak działa ich intuicja Poznamy zasady tworzenia wartościowych treści i miejsca w których zostaną one dostrzeżone przez naszych klientów. Zobaczymy co łączy CM z SEO oraz dowiemy się jak krok po kroku stworzyć efektywną strategię CM. Na koniec prześwietlimy krajowe i zagraniczne przykłady skutecznego zastosowania CM.
Zapowiada się niezwykle interesująco. Odliczanie rozpoczęte. Jesteśmy przygotowani na porządną dawkę specjalistycznej wiedzy z najwyższej półki. Zdobytą wiedzą oraz wrażeniami ze szkolenia wkrótce się z Wami podzielimy.
Partnerzy SearchMarketingWeek