Skuteczność publikacji - przełomowa zmiana w WhitePress

Ta zmiana w platformie wygląda bardzo niepozornie. Przy zamawianiu publikacji artykułów, przy portalach i ofertach pojawiły się gwiazdki. Jest to jednak modernizacja przełomowa, gdyż pozwala zmienić motywację reklamodawców i wydawców. Od teraz podstawowym argumentem przy wyborze portalu może być skuteczność poprzednich jego publikacji.

WhitePress od samego początku umożliwia dodanie kodu śledzenia przy publikacji. Kod ten w zależności od wersji (wcześniej były dwie, teraz jedna) umożliwa zliczanie liczby unikalnych i sumarycznych odsłon każdego opublikowanego artykułu. Część wydawców umożliwia stosowanie takiego kodu, a niektórzy reklamodawcy proszą o jego zainstalowanie.

Od około miesiąca umożliwiamy stosowanie jednego - nowego kodu śledzenia - ma on dodatkowe zabezpieczenia, które nie pozwalają na wykrycie lub wylistowanie artykułów opublikowanych przy pośrednictwie WhitePress.

 

Jak wyglądają gwiazdki i oczym mówią?

Przy każdym portalu w kolumnie ŚLEDZENIE RUCHU na liście wydawców pojawiły się gwiazdki:

 

W momencie najechania myszką na gwiazdki wybranego portalu dostajemy informację podobną do tej poniżej:

Pierwsze zdanie (w kolorze czerwonym) odnosi się do portalu, którego gwiazdki dotyczą, pozostała treść wyjaśnia znaczenie gwiazdek.

 

Dodatkowo możemy przefiltrować wszystkie portale ze względu na skuteczność ich publikacji. W tym celu należy wybrać wyszukiwanie zaawansowane i w sekcji "Śledzenie ruchu" wskazać odpowiednia opcję.

 

Co ciekawe, może się zdarzyć, że dany portal ma wiele ofert. Wtedy dla każdej z nich średnia popularność publikacji jest inna.

Przykładowe okno z podglądem gwiazdek dla portalu w wieloma ofertami:

Powyższy przypadek jest o tyle ciekawy, że zawiera przykłady:

  • oferty bez publikacji (wyłącznie szare gwiazdki)
  • oferty średnio popularne - w tym wypadku "Baza firm z poradami"
  • oferty jak powyżej, ale ze wzmocniemiem Facebook (widać, że taka promocja daje efekty)
  • oferty z promocją na stronie głównej (taka promocja również daje widoczny efekt)

 

Nie jest różowo - teraz czas na zmianę nastawienia wydawców i reklamodawców

Na razie przy niewielkiej części portali można zobaczyć statystykę publikacji. Te serwisy, które ją posiadają w większości nie mogą pochwalić się dużą skutecznością. Wkrótce chcemy to zmienić! Wprowadzenie idei w życie wymaga jednak czasu i świadomości obu stron transakcji.

Wysiłek reklamodawców

Większość publikacji zamawianych przez reklamodawców ma na celu pozyskiwanie linków. Ma to oczywiście sens, jednak rynek SEO dynamicznie się zmienia. Linki i artykuły powinny generować ruch czytelników, przejścia na stronę internetową, a tym samym promować reklamodawców. Chcemy skupić się na jakości i miejscu publikowanych treści. Tym samym kierujemy się w stronę content marketingu i budowania eksperckiego wizerunku firm.  Namawiamy też do tworzenia coraz lepszych treści, które wydawcy chętnie umieszczą na swoich stronach. Co więcej, w przypadku ciekawych artykułów czy efektownych infografik będą je dodatkowo promowali.

Motywowanie wydawców

WhitePress dokona wszelkich starań, aby zmotywować wydawców do skutecznych publikacji. Już dzisiaj opublikujemy przewodnik związany z zamieszczaniem kodu śledzenia oraz poinformujemy wydawców o nowej funkcjonalności. Będziemy przypominali im o sensowności promocji zamieszczonych artykułów, szczególnie tych ciekawych i wartościowych.

 

Mamy nadzieję, że prawo popytu i podaży zachęci wydawców do zwiększenia skuteczności publikacji dobrych treści.

 

 

Kierunek - content marketing i odejście od spamowania linkami

Odrzucanie słabych portali i blogów, cofanie artykułów niskiej jakości, publikowanie statystyk portali, dodanie kodu śledzenia, wdrożenie zmian takich jak ta mają jeden cel - odejście od niskiej jakości i spamowania. 

WhitePress jest tylko i aż narzędziem. Sposób wykorzystania platformy zależy tylko od użytkowników. Mamy nadzieję, że nowa funkcja pozwoli zmienić nastawienie wydawców, ale przede wszystkich reklamodawców. Więcej o tym napisaliśmy tutaj.

WhitePress idzie w kierunku content marketingu i promocji opartej o jakość. W najbliższym okresie dodamy kolejne, zupełnie nowe moduły, które powinny zainteresować użytkowników szukających jakości  i dobrego ruchu.

 

 

Zobacz także
Wasze komentarze (1)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • Pi314

    Dobry ruch!

    2014-10-02, 15:52