Podsumowanie roku 2022 w WhitePress®. Jest co wspominać, jest się czym chwalić

29 gru 2022

To koniec… koniec roku, ale na pewno nie rozwoju w firmie WhitePress®. Dziś możemy powiedzieć, że rok 2022 był lepszy od poprzedniego. Nie chcemy spoczywać na laurach, ale nie sposób nie wspomnieć o sukcesach, wydarzeniach oraz wprowadzonych nowych funkcjonalnościach na platformie, które zdominowały nasze ostatnie 12 miesięcy. 

Podsumowanie roku 2022 w WhitePress

Zacznij publikować już dziś!
Zarejestruj się bezpłatnie

STYCZEŃ - LUTY

Początek roku oznaczał dla nas zmiany na lepsze. Ponieważ strasznie szybko rośniemy, ciężko było się już pomieścić w “starym” biurze. Dlatego część z nas przeniosła się do nowej siedziby, gdzie przywitały nas nowoczesne, przestronne wnętrza - efekt pracy pani architekt z Proste FORMY oraz naszego CTO Tomasza Kwaśnego. A jeśli ktoś nie znał dobrze historii naszej firmy, to miał okazję się z nią zapoznać, dzięki rewelacyjnej tapecie autorstwa Piotra Szostka. 

Nowe biuro w budynku G
 

19 stycznia Wojciech Hadała, nasz SEO Specialist, poprowadził pierwszy w tym roku webinar pt. „Czy Twoje linki są toksyczne? Jak samodzielnie wykonać audyt linków”, podczas którego opowiedział m.in.: w czym może pomóc analiza linków konkurencji, z czego może wynikać nienaturalny profil linków, czy jak wykonać link prospecting z wykorzystaniem CLUSTERIC. 

Nie wiem czy pamiętacie, ale 2021 rok zakończyliśmy mocnym akcentem - informacją o pierwszej edycji SEO & Content Camp. W styczniu w ramach przygotowań do konferencji, zorganizowaliśmy konkurs na prelegenta. Mieliśmy już mocną obsadę ekspertów, takich jak Łukasz Żelezny, Damian Sałkowski, Robert Niechciał czy Milena Majchrzak, ale postanowiliśmy zostawić jedno miejsce dla osoby wybranej przez Was. Spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń, w pierwszym etapie wybraliśmy te tematy, które naszym zdaniem były najciekawsze i przede wszystkim spełniały kryteria, czyli dotyczyły optymalizacji strony, content marketingu, analityki internetowej, link buildingu lub PPC. To jednak Wy mieliście ostateczny głos i Waszą decyzją zwycięzcą konkursu został Piotr Michalak, który na konferencji wystąpił z prelekcją pt. „Czy i jak 39 dolarów na miesiąc może poprawić efekty SEO?”

Podróże kształcą, a już na pewno te z inicjatywy WhitePress®, dlatego nasz team zawitał do Budapesztu na największe marketingowe wydarzenie na Węgrzech, czyli Magyar Marketing Fesztivál. Węgierscy marketingowcy chętnie zaglądali na nasze stoisko, aby porozmawiać o content marketingu i napić się pysznej kawy.

Konferencja w Budapeszcie

MARZEC

Końcówka lutego była bolesna dla całej Europy, a szczególnie dla naszych wschodnich sąsiadów, którzy po dzień dzisiejszy muszą mierzyć się z rosyjską agresją. WhitePress® nie mógł pozostać obojętny wobec krzywdy niewinnych osób, dlatego również dołożył swoją cegiełkę i dołączył do akcji wsparcia Ukrainy. Przez cały marzec WhitePress® przekazywał marżę uzyskaną ze sprzedaży artykułów publikowanych na portalach ukraińskich na rzecz fundacji wspierającej wolne media na Ukrainie.

Wsparcie dla Ukrainy

Nie poprzestaliśmy jednak na samym wsparciu materialnym, ponieważ bez większego namysłu zdecydowaliśmy, że pomocą jest również brak jakiegokolwiek wsparcia i wyrozumiałości dla winowajcy. Dlatego WhitePress® wstrzymał zamawianie publikacji u rosyjskich i białoruskich wydawców i tym samym odciął ich od dochodów przynoszonych przez platformę.

W marcu w ramach spotkania Akademii WhitePress® występująca u nas gościnnie Milena Majchrzak (CEO w SEMSTORM) poprowadziła webinar pt. „Jak sprawdzić jakość tekstu SEO”, podczas którego odpowiedziała widzom m.in. 

  • Czy da się napisać dobry tekst pod SEO bez szczegółowych wytycznych?
  • Co zlecić copywriterowi, a o co zadbać samodzielnie?
  • Jak długi tekst zamówić? Czy długość tekstu faktycznie ma tak duże znaczenie?

Kojarzycie Przemysława Suchanka? To nasz New Business Manager, który podobnie, jak wspomniana wyżej Milena Majchrzak, w marcu przeprowadził szkolenie w ramach Akademii WhitePress®. Przemek podczas bezpłatnego webinaru „Wprowadź swój startup na zagraniczne rynki”, zdradził m.in. jak rozpocząć ekspansję międzynarodową i opowiedział, jakie są kluczowe elementy marketingu International. 

Jak wiecie, WhitePress® wspiera merytoryczne wydarzenia z zakresu szeroko pojętego digital marketingu. Dlatego zostaliśmy sponsorem organizowanej przez Senuto konferencji „Kulturalnie o SEO”. 22.03.2022 w Warszawie uczestnicy mogli  m.in. posłuchać 10 prelekcji topowych specjalistów SEO z Polski i ze świata i porozmawiać z naszym teamem.

Kulturalnie o SEO

Angażujemy się także w eventy międzynarodowe. 31.03.2022 odbyła się rumuńska konferencja content marketingowa - Content Marketing PRO. WhitePress® był jednym ze sponsorów tego online’owego wydarzenia, a prelekcję poświęconą link buildingu na rynku międzynarodowym wygłosił Darius Muresan - nasz International Business Development Manager.

KWIECIEŃ 

Kwiecień wielu z nas kojarzy się z odwilżą po długiej zimie, która stwarza nowe możliwości i perspektywy. Dlatego my również postanowiliśmy wprowadzić kolejne innowacje na naszej platformie. W ofercie pojawiła się gwarancja 36 miesięcy, która zapewnia dostępność publikacji artykułu z linkiem przez okres co najmniej 3 lat. Dla Wydawcy to dodatkowy zarobek i zwiększenie zasobów treści indeksowanych przez wyszukiwarki, a dla Reklamodawcy gwarancja, że ważna publikacja nie zniknie po 12 miesiącach. 

A to nie koniec udogodnień dla Reklamodawców. Do tej pory, by złożyć zamówienia w różnych terminach, Reklamodawca musiał najpierw dokonać zakupu publikacji z koszyka, a następnie wybrać ponownie portale i oferty, tworząc koszyk od nowa. Dzięki wprowadzonej przez nas opcji - Podział koszyka publikacjimożna podzielić swoje zakupy i sfinalizować wybrane z nich. 

W kwietniu zawitaliśmy również do Brighton na najważniejszą konferencję SEO w Europie, czyli BrightonSEO, którego WhitePress® został Sponsorem Premium. Tomek, Dominika, Slavo, Darius i Steven cały dzień prezentowali platformę WhitePress® agencjom i właścicielom firm.


Brighton konferencja

W Polsce natomiast wzięliśmy aktywny udział w 21. Targach eHandlu. Na konferencji wystąpił Przemysław Suchanek z tematem „Konkretne rozwiązanie, które pozwoli Ci dotrzeć do klientów za granicą”, a nasz zespół wprowadzał przedstawicieli branży e-commerce w tajniki SEO i content marketingu.

13 kwietnia postanowiliśmy także zrobić rozgrzewkę przed SEO & Content CAMP. Zorganizowaliśmy webinar pt. „6 ekspertów SEO odpowiada - Q&A na żywo!”, podczas którego widzowie mogli zadawać pytania prelegentom naszej konferencji:  Łukaszowi Żeleznemu, Damianowi Sałkowskiemu, Robertowi Niechciałowi, Piotrowi Michalakowi i Krzysztofowi Marcowi i Sławomirowi Borowemu. 

6 ekspertów SEO - webinar
 

Dzień później z kolei nasz Senior SEO Specialist - Dominik Fajferek wystąpił w webinarze od DevaGroup z cyklu "Pomówmy o marketingu". Dominik opowiedział o 7 największych SEO problemach sklepów internetowych. 

MAJ

Z czym Wam kojarzy się maj? Może z początkiem ciepłych dni i majówką? My w tym roku postanowiliśmy ją przedłużyć i zorganizować naprawdę epicką imprezę, czyli SEO & Content CAMP. W przygotowania włożyliśmy mnóstwo pracy, ale było warto. 280 wyjątkowych uczestników, 14 prelegentów, 8 godzin wiedzy, 3 dni wypełnione po brzegi edukacją i zabawą. Tak w liczbach przedstawia się pierwsza konferencja WhitePress®, która odbyła się w dniach 5-7.05 w samym sercu Beskidów.

Ale to nie koniec majowych eventów. W tym miesiącu udzielaliśmy się również na LondonSEO Meetup XL w Wielkiej Brytanii oraz na największej konferencji marketingowej w Polsce - I Love Marketing&Technology w Warszawie

W maju osiągnęliśmy również cel, jakim była nowa domena, czyli whitepress.com. Dzięki temu mogliśmy zunifikować adresowanie stron na poszczególne rynki zagraniczne oraz poprawić SEO całego serwisu.

Co jeszcze przyniósł nam maj? Jako że jesteśmy międzynarodową platformą, z każdym z dniem chcemy rozszerzać swoją działalność na kolejne rejony. Estonia, Szwecja, Dania to prężnie rozwijające się rynki, które WhitePress® objęło swoim zasięgiem właśnie w maju. 

Nowe kraje w ofercie WhitePress

Nie zabrakło również nowych udogodnień dla Reklamodawców. Aby zwiększyć czytelność i usprawnić szybkość szukania, wszystkie filtry dostępne w naszej wyszukiwarce podzieliliśmy na 4 grupy zgodnie z obszarem, którego dotyczą: podstawowe, marketingowe, SEO oraz techniczne.

CZERWIEC

Ostatni miesiąc wiosny i równocześnie rozpoczynający lato to m.in. powrót po pandemicznej przerwie naszego stacjonarnego szkolenia z SEO & Content Marketingu. Uczestnicy spotkania w Krakowie mieli okazję uczyć się od praktyków (Tomasza Bieguna i Tomasza Stopki) i wymieniać doświadczeniami w czasie networkingu. 

Szkolenie SEO i Content Marketing od WhitePress
 

Ponadto nasi pracownicy mieli okazję prowadzić wiele ciekawych wydarzeń online. W ramach cyklicznych webinarów Akademii home.pl, Anna Jaroszewska - Head of Content Marketing WhitePress®, opowiedziała „Jaka treść zwiększa sprzedaż w sklepach internetowych?”. Ania wygłosiła również prelekcję na największej darmowej konferencji o digital marketingu „Online Marketing Day”, której byliśmy partnerem. 

Z kolei Anna Halama, Performance Marketing Specialist  w WhitePress® wzięła udział w interesującej debacie pt. „Jak trafić z komunikacją do Pokolenia Z?”, organizowanej przez agencję Kohai. 

W czerwcu objęliśmy patronatem medialnym konferencję online Crossborder Day, organizowaną przez IdoSell. Uczestnicy wydarzenia mieli okazję zdobyć ogromną dawkę wiedzy, przygotowaną przez ośmiu ekspertów, w tym wspomnianego już wcześniej Przemysława Suchanka.

Czerwiec 2022 to także semKRK, czyli cykliczne spotkania dotyczące branży SEM/SEO, organizowane w Krakowie przez DevaGroup. Na to wydarzenie przybyliśmy z naszym prosecco vanem, leżakami i pufami, jak na sponsora strefy chilloutu przystało. 

SEM krk

W tym miesiącu osiągneliśmy też próg 45 000 portali w 24 językach. 

LIPIEC

Balans to słowo nadużywane w dzisiejszych czasach przez coachów i ekspertów od wizerunku. My raczej wolimy nie głosić utrwalonych teorii, lecz realizować założenia w praktycznym wydaniu. Dlatego w lipcu, jak zwykle sumiennie i efektywnie pracowaliśmy, ale nie tylko przy biurku.

Team odpowiedzialny za rynek niemiecki, reprezentował WhitePress® na wyjątkowej konferencji SEO - CAMPIXX, która odbyła się w Niemczech. 8 sal wykładowych, ponad 80 sesji i prelekcji w różnych obszarach SEO, wieczorna integracja i koncerty oraz szerokie grono SEO-entuzjastów. Takiego wydarzenia nie mogliśmy ominąć!


WhitePress na SEO Campixx
 

Nasz starszy specjalista od SEO Dominik Fajferek nie próżnował nawet w trakcie gorącego lipca. Podczas bezpłatnego webinaru wytłumaczył uczestnikom, jak na co dzień używać wyszukiwarki internetowej w jeszcze wydajniejszy sposób przy zastosowaniu zaawansowanych komend. Było to drugie spotkanie z cyklu „SEO detektyw”

Webinar SEO detektyw 2

Wakacje sprzyjały również naszej kreatywności - od tamtej pory w naszych social mediach i na YouTube, cyklicznie prezentujemy luźniejszy, lifestylowy format „Kawa z…”, w którym zapraszamy naszych pracowników na kawę i krótką pogawędkę. Dzięki temu możecie lepiej nas poznać.

No i oczywiście w naszym rocznym podsumowaniu nie mogliśmy pominąć faktu, że od lipca 2022 r., do platformy GoodContent wprowadziliśmy API, dzięki któremu klienci mogą zamawiać teksty i zarządzać nimi we własnej aplikacji. 

SIERPIEŃ

W sierpniu WhitePress® wprowadził możliwość wyszukiwania portali akceptujących publikacje o tzw. treściach wrażliwych takich jak gry hazardowe, olejki CBD, erotyka czy kryptowaluty. Od tej pory Wydawcy mogą wskazać Reklamodawcom w jakich obszarach tematycznych jest skłonny publikować (oczywiście z opcją weryfikacji każdego zamówienia i zachowaniem przepisów). Dla Wydawców oznacza to większe możliwości zarobkowe, a dla Reklamodawców spore ułatwienie pracy, jeśli publikują takie treści. Mogą oni teraz odfiltrować odpowiednie miejsca publikacji w WhitePress® tak, by zamówienia na artykuł nie były odrzucane.

Treści wrażliwe

W sierpniu miał również miejsce drugi SEO Rejs '22, czyli wyjątkowe szkolenie poświęcone zagadnieniom SEO oraz networking w sercu Mazur. WhitePress® był sponsorem rejsu jedną z największych i najbardziej luksusowych łodzi, jaką można sobie tylko wymarzyć. Co więcej, Paweł Strykowski - CEO WhitePress®, był jednym z mentorów w trakcie wydarzenia. 

WRZESIEŃ

Brazylia świetne gra w piłkę nożną, uwielbia tańczyć i nie wyobraża sobie życia bez karnawału. Wspomniane państwo, zlokalizowane w Ameryce Południowej należy również do jednych z najszybciej rozwijających się digitalowo obszarów na świecie. Dlatego WhitePress® postanowił po raz pierwszy wyjść ze swoimi usługami poza Stary Kontynent i wybór padł właśnie na Brazylię. Od września publikacje można zamawiać na ponad 900 portalach brazylijskich o wysokiej jakości w tym najpopularniejszych krajowych: uol.com.br, ig.com.br lub lokalnych: ibahia.com, bonde.com. Nie sposób nie wspomnieć, że w największym mieście Ameryki Południowej, czyli w São Paulo posiadamy biuro, w którym pracuje nasz kilkuosobowy lokalny zespół.

WhitePress w Brazylii
 

We wrześniu nasi eksperci ruszyli też na podbój Francji. Team międzynarodowy zaprezentował ofertę naszej platformy na SEO CAMP w Paryżu. 

Nie próżnowaliśmy również w Polsce - Tomasz Biegun i Tomasz Stopka po raz kolejny edukowali z zakresu SEO i content marketingu na szkoleniu w Gdańsku w ramach Akademii WhitePress®.

Zawsze jesteśmy na bieżąco z pojawiającymi się trendami, a nawet o krok dalej, dlatego pod koniec września dla wszystkich zainteresowanych zorganizowaliśmy webinar na temat AI w SEO i Content Marketingu. Nasi widzowie mieli okazję posłuchać ekspertów w tym temacie: Milenę Majchrzak, Damiana Sałkowskiego, Roberta Niechciała i Pawła Sokołowskiego. 

Webinar AI

We wrześniu ruszyła również międzynarodowa ankieta Content & SEO w Polsce i Europie. Na podstawie jej wyników przygotowujemy kompleksowy raport poświęcony branży, w którym określimy najważniejsze różnice między rynkiem polskim a innymi państwami europejskimi. 

Praca jest dla nas bardzo ważnym aspektem w życiu. Natomiast nigdy nie zapominamy o dobrej zabawie, szczególnie gdy są ku niej powody. Jesienią 2022 roku na pokładzie WhitePress® było ponad 140 osób z całego świata. Dlatego w końcu spotkaliśmy się wszyscy razem na imprezie integracyjnej. Na uroczystość i kilkudniowe szkolenia zjechali się nasi pracownicy z całego świata - dla niektórych była to pierwsza wizyta w Polsce, a nawet w Europie.

Ekipa WhitePress

PAŹDZIERNIK

O tym wydarzeniu będą wspominać dzieci naszych dzieci. W październiku 2022 roku nastąpiła największa fuzja w branży SEO - WhitePress® wraz z grupą RTB House nabył 100% udziałów Senuto. Od tamtego momentu razem dbamy o rozwój i doskonalenie obu firm w obszarze technologii, ekspansji i marketingu. 

Zobacz, co o połączeniu firm mówią ich liderzy: 

Październik bardzo wielu osobom kojarzy się z rozpoczęciem roku akademickiego. My również postawiliśmy na edukację i specjalnie dla naszych klientów wprowadziliśmy możliwość uczestniczenia w bezpłatnym, certyfikowanym kursie SEO & Content Marketing w WhitePress®, który zawiera 28 filmów z praktyczną wiedzę, tipy oraz tutoriale.

Kurs onboardingowy
 

Kolejne BrightonSEO? A czemu nie! Ponownie byliśmy jednym z głównych sponsorów tego wydarzenia. Tym razem podczas wizyty w Brighton, nasz energetyczny team chętnie odpowiadał na wszystkie pytania dotyczące platformy i usług oraz udzielał wskazówek na temat SEO i content marketingu.

Kochamy SEO, nie mogło więc nas również zabraknąć na włoskiej konferencji SEO & Love w Weronie

Październik był gorącym pod względem eventów okresem również w Polsce. 14 października odbyła się jubileuszowa 10.edycja Festiwalu SEO organizowanego przez Silesia SEM. Oczywiście byliśmy jednym ze sponsorów wydarzenia.

Swój jubileusz obchodziła także konferencja semKRK. WhitePress® jako sponsor główny imprezy dla uczestników przygotował mnóstwo atrakcji. Jakich? Tego możesz dowiedzieć się z naszej wideorelacji, którą można było obejrzeć jeszcze w trakcie spotkania:

Jakby tego było mało, to WhitePress® wziął udział również w 22. Targach Ehandlu w Warszawie

Dla większości biznesów jednym z najważniejszych dni jest Black Friday. Dlatego, aby nasi odbiorcy mogli odpowiednio przygotować do niego swoje sklepy i strony, Anna Halama, Performance Marketing Specialist w WhitePress® już miesiąc wcześniej przeprowadziła webinar na ten temat. W jego trakcie opowiedziała m.in. jak się przygotować do tego okresu, jak wybrać czas promocji oraz jak tworzyć skuteczną reklamę, gdy rynek pęka od ofert.

LISTOPAD

Coraz zimniejsze dni, które nadeszły w listopadzie, osłodziliśmy informacją-niespodzianką. To właśnie w tym miesiącu ogłosiliśmy, że organizujemy drugą, tym razem międzynarodową edycję konferencji SEO & CONTENT CAMP. Przypominamy, że spotykamy się już w 25-27 maja w Zakopanem w luksusowym hotelu Nosalowy Dwór Resort & Spa Zakopane. To będzie wyjątkowa impreza, bo połączymy ją ze świętowaniem 10. urodzin WhitePress®. Konferencję poprzedzi seria WarmUP-ów - rozgrzewek przed głównym wydarzeniem. 

Konferencja SEO & Content Camp 2023

Ale to nie koniec dobrych wieści. Do grona państw, w których można zamawiać publikacje na platformie WhitePress®, dołączyły kolejne kraje nordyckie - Norwegia i Finlandia. Aby to uczcić zorganizowaliśmy w listopadzie Nordic Week, w trakcie którego Reklamodawcy mogli publikować ze zniżką na ponad 1100 portalach w Szwecji, Danii, Norwegii i Finlandii. 

W listopadzie przygotowaliśmy też bardzo przydatną funkcję dla użytkowników platformy. Mowa o Monitoringu Pozycji, który daje możliwość monitorowania pozycji najważniejszych wyrażeń kluczowych dla najistotniejszych podstron promowanych poprzez publikacje zakupione w platformie. Wszystko to w zestawieniu z poniesionymi kosztami oraz liczbą pozyskanych publikacji. 

Kolejnym bardzo ważnym udogodnieniem - tym razem dla Wydawców - była integracja WhitePress® z WordPress. API do WordPress pozwala na znaczące skrócenie i uproszczenie procesu publikacji artykułów. Dzięki Senuto zastosowaliśmy tu również AI, które automatycznie dobierze w WordPressie kategorię do publikacji.

Był Brighton, Berlin, to teraz czas na miasto, w którym od niedawna króluje Robert Lewandowski, czyli Barcelonę. WhitePress® jako sponsor główny w listopadzie zameldował się na International Search Summit. Wydarzenie w całości poświęcone było międzynarodowym wyzwaniom związanym z marketingiem w wyszukiwarkach. 

Konferencja - Barcelona

Nasz SEO detektyw, czyli wspomniany już w tym artykule Dominik Fajferek, po raz kolejny miał okazję zdradzić naszym widzom kilka niezbędnych wskazówek mających na celu usprawnienie ich codziennej pracy. W przedostatnim miesiącu w roku opowiedział między innymi, jak prawidłowo używać narzędzi opartych o AI, by podnieść wydajność działań w branży SEO. 

Jeśli uważacie, że to mało, jak na listopad, to Katarzyna Piechówka nasza Social media & Event Specialist postanowiła zadbać, żeby nikomu się nie nudziło i wymyśliła nowy format na nasze social media. Każdego miesiąca Kasia serwuje Wam świeżą porcję newsów w „whitepressówce”

A jeśli listopad, to oczywiście Black Friday. Tego święta wyprzedaży nie mogło zabraknąć również u nas. Razem z partnerami i Wydawcami przygotowaliśmy naprawdę grube promocje dla naszych klientów.

Black Friday 2023

GRUDZIEŃ

Grudzień to nie tylko świąteczny relaks. Zanim usiedliśmy do wigilijnych stołów, na przestrzeni tego miesiąca wykonaliśmy mnóstwo efektywnej pracy. 

WhitePress® został m.in. partnerem takich wydarzeń jak: 6. edycja Konferencji Lunch z e-commerce od Ideo Force, czy „Charytatywny Live Mikołajkowy” od Senuto, podczas którego nie tylko poruszono najnowsze trendy dotyczące SEO, ale również została zorganizowana licytacja, której celem była zbiórka pieniędzy dla Fundacji Gajusz na pomoc psychologiczną dla dzieci. W ramach szlachetnej inicjatywy, WhitePress® przekazał na licytację bilet VIP na konferencję SEO & Content Camp 2023

Lunch z e-commerce

Przygotowaliśmy też mnóstwo prezentów dla naszych klientów i czytelników Bazy Wiedzy. 

W naszej Bazie Wiedzy pojawiły się trzy bardzo ważne artykuły. Pierwszy jest wynikiem obszernych badań nad tym, jakich portali szukają Reklamodawcy w platformie WhitePress®. Przeanalizowaliśmy blisko 180 tys. zapytań do wyszukiwarki w panelu Reklamodawcy WhitePress®. Ich autorami byli użytkownicy platformy z 28 rynków.

Kolejna pozycja poświęcona jest aktualizacjom algorytmu Google Helpful Content, z których najnowsza miała miejsce początkiem miesiąca. 

Ostatni ważny tekst opisuje nasz wyjątkowy eksperyment z aktualizacją dat publikacji. Przeprowadzilśmy badanie, którego wyniki przekonały nas, że tak kosmetyczna zmiana, jak zaktualizowanie daty artykułu może wpłynąć na poprawę pozycji strony w wyszukiwarce.

Nowe narzędzie do weryfikacji i indeksacji publikacji w WhitePress

Reklamodawcy otrzymali z kolei na zakończenie roku prawdziwą petardę - nasz autorski system weryfikacji i indeksacji publikowanych artykułów. Dzięki niemu w bardzo prosty sposób mogą teraz sprawdzić status publikacji i zaindeksowania każdego artykułu. Dostęp do rozwiniętych danych indeksacji pomoże też w podjęciu decyzji związanej z zakupem publikacji na danym portalu.

Ukoronowaniem wielomiesięcznej pracy było wydanie w grudniu  e-booka „WhitePress® dla agencji” - kompendium wiedzy o zakładaniu i prowadzeniu agencji. Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się w nim właściciele agencji i eksperci z branży digital marketingu. Dodatkowym bonusem jest raport „Polskie agencje w liczbach” - owoc badań przeprowadzonych wśród pracowników, właścicieli i managerów agencji.

E-book dla agencji

WhitePress® i rok 2022 w liczbach 

29 - w tylu krajach w 27 językach możecie aktualnie zamawiać publikacje w platformie. W rok WhitePress® rozszerzył swoją działalność o 6 nowych rynków.

150 - osób liczy obecnie nasz międzynarodowy team. W 2022 r. powiększył się aż o 42 pracowników, aby sprostać wszystkim wyzwaniom (a to z pewnością nie koniec). 

980 - tylu copywriterów oferuje swoje usługi w ramach modułu Content Premium. Rok temu o tej porze było ich 660.

56 000 - na tylu portalach możesz zamawiać publikacje. Tylko w tym roku nasza baza rozszerzyła się o 19 484 portali. 

Przed nami 2023 r. – oj będzie się działo z naszej strony! Wszystkiego dobrego, skutecznego contentu i dużo leadów w Nowym Roku! 

Zobacz także
Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Administratorem danych osobowych osób korzystających ze strony internetowej whitepress.com i wszystkich jej podstron (dalej: Serwis) w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) jest wspólnie „WhitePress” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku – Białej przy ul. Legionów 26/28, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 oraz pozostałe spółki z Grupy WhitePress (dalej łącznie: Administrator).

Dokonując zapisu na newsletter wyrażacie Państwo zgodę na przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym w szczególności poczty elektronicznej, dotyczących marketingu bezpośredniego usług i towarów oferowanych przez WhitePress sp. z o.o. oraz jej zaufanych partnerów handlowych, zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych uzasadniony interes Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

W każdym momencie przysługuje Państwu możliwość wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych w celach marketingowych. Więcej informacji na temat przetwarzania oraz podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.