Nowy filtr portali w WhitePress® - publikuj artykuły o treściach wrażliwych

7 wrz 2022

Wprowadziliśmy nowy filtr w wyszukiwarce portali, który ułatwi pracę reklamodawcom publikującym tzw. treści wrażliwe (hazard, erotyka, kryptowaluty i inne). Teraz możesz odfiltrować odpowiednie miejsca publikacji w WhitePress® tak, by zamówienia na artykuł nie były odrzucane.

Nowy filtr portali w WhitePress
 

Wyszukaj oferty Wydawców, którzy publikują treści wrażliwe

Publikujesz artykuły dotyczące takich zagadnień jak erotyka, hazard, kryptowaluty? Już nie musisz zamawiać „w ciemno”, a potem szukać nowych miejsc publikacji, gdy artykuł zostanie odrzucony. Nowy filtr wyszukiwarki WhitePress® pozwoli Ci automatycznie odfiltrować portale, których właściciele deklarują chęć publikacji z danej tematyki.

Jak włączyć filtr? To proste – przejdź do wyszukiwarki w swoim projekcie i zaznacz, które treści chcesz publikować.

Screen - filtr o treściach wrażliwych

Kliknij „szukaj” i już możesz wybierać spośród setek portali.

Na dziś (07.09.2022) w bazie WhitePress® mamy wiele ofert Wydawców publikujących artykuły z tematyki:

  • Kryptowaluty – 4048 portali
  • Erotyka – 3916 portali
  • CBD – 4370 portali
  • Suplementy i farmacja – 4405 portali
  • Hazard – 4286 portali
  • Pożyczki – 3842 portale

Wprawdzie właściciel portalu zawsze ma prawo do odmówienia publikacji, jednak to prawdopodobieństwo będzie niewielkie, jeśli wybierzesz oferty z nowego filtra.

Czy wiesz, jak publikować treści wrażliwe?

Teraz Wydawca z góry określa, jakie tematyki jest skłonny publikować i dzięki temu możesz zastosować nowy filtr. To nie wszystko - zadbaliśmy również o zwiększenie świadomości Wydawców w zakresie reklamowania produktów i usług wrażliwych. Właściciele portali otrzymali od WhitePress® szczegółowe informacje co do obowiązujących regulacji prawnych.

Pamiętaj jednak, że zamawiając publikację o kryptowalutach, CBD, erotyce czy hazardzie, to Ty jako Reklamodawca powinieneś dopilnować, by treść artykułu była zgodna z prawem i dostarczać Wydawcom odpowiednio przygotowane teksty. Zapoznaj się z najważniejszymi zasadami:

Gry hazardowe

Niedozwolone jest publikowanie treści reklamowych i promocyjnych gier cylindrycznych, gier w karty, gier w kości, gier na automatach oraz zakładów wzajemnych, z wyłączeniem zakładów wzajemnych, na których urządzanie został udzielone zezwolenie - z zachowaniem szczegółowych zasad określonych w ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

CBD

W Polsce legalne jest wprowadzanie do obrotu produktów zawierających CBD pod warunkiem, że zawierają one nie więcej niż 0,3% THC. Z uwagi na fakt, że CBD znajduje zastosowanie w szerokiej gamie produktów, np. w branży kosmetycznej, spożywczej czy suplementów diety, legalnie wprowadzone do obrotu produkty z CBD mogą być reklamowane na zasadach obowiązujących dla reklamy określonej kategorii towarów.

Erotyka

Reklama produktów branży erotycznej może być prowadzona z zastrzeżeniem zachowania ogólnych warunków dozwolonej reklamy, wskazanych w ustawie z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W odniesieniu do tej kategorii, należy zwrócić uwagę m.in. na obowiązujący zakaz reklamy sprzecznej z dobrymi obyczajami lub uchybiającej godności człowieka.

Produkty lecznicze i suplementy diety

Prowadzeniem reklamy produktów leczniczych mogą zajmować się wyłącznie: podmiot odpowiedzialny oraz podmiot działający na jego zlecenie, z zastrzeżeniem spełniania dodatkowych warunków określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne oraz w aktach wykonawczych.

Publikacje dotyczące suplementów diety o charakterze reklamowym nie mogą zawierać stwierdzeń, które mogłyby wprowadzić czytelnika w błąd, m.in. w zakresie właściwości reklamowanego suplementu, a także przypisywania suplementowi właściwości leczniczych lub właściwości zapobiegania chorobom bądź leczenia chorób. Reklama suplementów diety jest dozwolona na zasadach określonych m.in. w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.

Pożyczki

W kontekście publikacji treści reklamowych dotyczących tego rodzaju produktów bądź usług ważne jest zapewnienie, aby treść reklamowa była rzetelna, niebudząca wątpliwości i nieprowadzająca w błąd.

Prawo bankowe zawiera także ograniczenie w zakresie możliwości używania w reklamie terminów „bank” oraz „kasa”. Co do zasady, określenia te zarezerwowane są wyłącznie do działalności prowadzonej przez bank, z pewnymi wyjątkami opisanymi w ustawie. Szczegółowe zasady dotyczące reklam pożyczek oraz innych produktów i usług finansowych, określone zostały w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe.

Kryptowaluty

Reklama kryptowalut jest dozwolona z zastrzeżeniem zachowania następujących zasad:

  • podmiot oferujący obrót kryptowalutami musi posiadać wpis do Rejestru działalności w zakresie walut wirtualnych;
  • treść reklamowa musi spełniać ogólne wymogi dotyczące reklamy, wynikające w szczególności z ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz z ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  • treść reklamowa nie może dotyczyć działań niezgodnych z prawem.


Poniżej znajdziesz również dokładne opisy dotyczące legalnego publikowania treści z tych tematy:

Poznaj szczegółowe zasady reklamowania treści wrażliwych.

 

Jeśli regularnie poszukujesz miejsc do publikacji treści wrażliwych dla siebie lub swojego klienta, nowy filtr znacznie Ci to ułatwi. Skorzystaj i zamawiaj artykuły w WhitePress® szybko i wygodnie, nawet w trudnych branżach.

Zobacz także
Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.