SEO & Content CAMP - przeżyjmy to jeszcze raz!
280 wyjątkowych uczestników, 14 prelegentów, 8 godzin wiedzy, 3 dni wypełnione po brzegi edukacją i zabawą. Tak w liczbach przedstawia się pierwsza konferencja WhitePress® – SEO & Content CAMP, która odbyła się początkiem maja w samym sercu Beskidów. Nie było Cię z nami w Szczyrku? Zobacz co Cię ominęło i śledź nasze aktualności w oczekiwaniu na informację o kolejnej edycji.
Planując SEO & Content CAMP postawiliśmy na połączenie edukacji, networkingu i rozrywki. Na miejsce naszej konferencji wybraliśmy hotel META w Szczyrku - gwarantujący luksus i komfort oraz przepiękne górskie widoki tuż za oknem. Cztery rodzaje pakietów do wyboru pozwalały uczestnikom zdecydować, czy chcą wziąć udział we wszystkich zaplanowanych przez nas atrakcjach, czy interesuje ich wyłącznie część edukacyjna. Jak wyszło? Znakomicie! Zresztą, zobaczcie sami.
Tu znajdziecie wszystkie zdjęcia z konferencji.
Dzień pierwszy – bogaty, że hej!
Konferencja dla VIP-ów rozpoczęła się w czwartek 5 maja. Zwolennicy mocnych wrażeń już od pierwszych chwil po przyjeździe mogli spróbować swoich sił na quadach. Na tych, którzy postawili na relaks, czekał natomiast odprężający masaż w hotelowym SPA. Następnie wszyscy mieli okazję uczestniczyć w prelekcji Adriana Hinca i Katarzyny Jankowskiej o mniej lub bardziej racjonalnych obiekcjach klientów agencji interaktywnych.
Jak wiadomo, ilu specjalistów, tyle opinii, dlatego stworzyliśmy też okazję do wymiany branżowych racji. Wieczorem odbył się panel dyskusyjny w wyselekcjonowanym gronie ekspertów.
Żywiołowe dyskusje branżowe (i nie tylko) znalazły swój dalszy ciąg w trakcie before party i przeciągnęły się do późnych godzin nocnych. Gościom przygrywała skocznie góralska kapela, a kto chciał, ten mógł rywalizować w rozmaitych imprezowych konkurencjach.
Dzień drugi – edukacja z wesoluśką nocką
Drugi dzień konferencji był naprawdę intensywny. Uczestnicy mogli wysłuchać aż 10 prelekcji najlepszych ekspertów w branży. Obiecaliśmy wysoki poziom merytoryczny i tak właśnie było!
Rozpoczął Damian Sałkowski z Senuto wykładem, w którym przedstawił praktyczne tipy na radzenie sobie z danymi w SEO bez umiejętności programowania. Ta prelekcja zebrała najlepsze opinie w ankietach pokonferencyjnych WhitePress®. Kolejną prelegentką była Milena Majchrzak (CEO w Semstorm), która poruszyła temat generowania treści przez sztuczną inteligencję GPT-3. Krzysztof Marzec (CEO w DevaGroup) pokazał, jak jak za pomocą Google ulepszyć audyt strony, a kolejne aktualne tematy branżowe wzięli na tapet: Robert Niechciał z Vestigio, Paweł Gontarek (vel Zgred), Kamil Rybicki (z agencji SEM Adshock i firmy NPROFIT), Ewelina Podrez-Siama (założycielka Fox Strategy), Łukasz Żelezny z SEO.London oraz Monika Kołodziejczyk (CEO agencji ThinkDigital.pl).
Uczestnicy byli zasłuchani, ale zadbaliśmy też o chwile oddechu. W przerwach między prelekcjami mieli czas na swobodne rozmowy przy kubku aromatycznej kawy czy zimnego napoju.
Drugi dzień zakończyliśmy After Party, które trwało w najlepsze niemal do bladego świtu. Pokaz barmański, open bar, w części klubowej pełny parkiet, do tego wiele toastów i jeszcze więcej ciekawych rozmów… każdy znalazł coś dla siebie. Uczestnicy naszej konferencji już wiedzą, że w WhitePress® umiemy i edukować, i imprezować.
Dzień trzeci – jeszcze raz wiedza
Ostatniego dnia SEO & Content CAMP na uczestników czekały jeszcze trzy prelekcje. Pomimo całonocnej zabawy frekwencja była naprawdę godna podziwu. Maciej Woźniak z agencji Whites wprowadzał w tajniki data science w SEO, a Paweł Sokołowski z CONTADU, wyjaśniał, jak skutecznie zaplanować strategię content marketingową w oparciu o dane. Na koniec Piotr Michalak pokazał, jak przy małym nakładzie finansowym poprawić efekty SEO.
Dołożyliśmy wszelkich starań, by konferencja była wyjątkowym wydarzeniem na mapie branżowej. Czy nam się udało? Opinie uczestników potwierdziły, że był to strzał w dziesiątkę:
,,To świetnie spędzony czas, a jednocześnie doskonały barometr branży.’’
Maciej Woźniak, Whites
,,Zdecydowanie przyjazd na konferencję był trafionym wyborem.’’
Paweł Heczko
Te słowa dodają nam skrzydeł i już wiemy, że nie poprzestaniemy na jednej edycji SEO & Content Camp.
To jak, widzimy się w przyszłym roku?