Czy 1 mln zł wystarczy, by wskoczyć na pierwsze pozycje? SEO Case Study - Pozycjonowanie stron

28 kwi 2022

Firma Semcore poświęciła rok badań, by odpowiedzieć na pytanie: co trzeba zrobić, aby być na pierwszym miejscu w wyszukiwarce Google? Efektem tej pracy jest opracowanie „SEO Case Study - Pozycjonowanie stron”, której WhitePress® jest partnerem.

WhitePress partnerem case study pozycjonowanie stron

Zacznij publikować już dziś!
Zarejestruj się bezpłatnie

Czy zastanawialiście się kiedyś, jakie kroki należy podjąć, żeby wyszukiwarka Google wyświetlała Waszą stronę na samej górze pierwszej strony wyników? Z jakimi kosztami się to wiąże? I przede wszystkim – czy to ma sens?

Jako partner projektu z dumą prezentujemy dokonanie firmy Semcore - „SEO Case Study - Pozycjonowanie stron” – wynik rocznej pracy, gromadzenia i analizowania danych. Publikacja ta oferuje wyczerpujące odpowiedzi na wszystkie ważne pytania. Szczegółowo opisuje też proces, którego rezultatem było wypozycjonowanie strony agencji Semcore, a także:

  • zdobycie TOP1 na frazy: pozycjonowanie, pozycjonowanie stron, SEO;
  • zwiększenie ruchu organicznego o 1323% Y2Y;
  • uzyskanie o 110% więcej leadów Y2Y.

Kogo z pewnością zainteresuje materiał?

  • Przedsiębiorców, którzy chcą dowiedzieć się, jak dzięki SEO mogą zwiększyć swoje przychody.
  • Marketerów pragnących zwiększyć swoją wiedzę z zakresu pozycjonowania lub ją uzupełnić.
  • Ekspertów SEO szukających inspiracji do odkrywania nowych sposobów zwiększania ruchu na stronach. 

Czym dokładnie jest „SEO Case Study - Pozycjonowanie stron”?

  • obszerną analizą branżowego literature-review,
  • opisem badań 19 agencji SEO,
  • audytem SEO 10 trudnych branż,
  • praktycznym projektem SEO - czyli case study firmy Semcore,
  • publikacją złożoną z łącznie ponad 250k znaków.

Chcesz przeczytać całe Case Study? Wejdź na https://semcore.pl/semcore-lab/case-study-pozycjonowanie-stron/

Zobacz także
Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Administratorem danych osobowych osób korzystających ze strony internetowej whitepress.com i wszystkich jej podstron (dalej: Serwis) w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) jest wspólnie „WhitePress” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku – Białej przy ul. Legionów 26/28, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 oraz pozostałe spółki z Grupy WhitePress (dalej łącznie: Administrator).

Dokonując zapisu na newsletter wyrażacie Państwo zgodę na przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym w szczególności poczty elektronicznej, dotyczących marketingu bezpośredniego usług i towarów oferowanych przez WhitePress sp. z o.o. oraz jej zaufanych partnerów handlowych, zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych uzasadniony interes Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

W każdym momencie przysługuje Państwu możliwość wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych w celach marketingowych. Więcej informacji na temat przetwarzania oraz podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.