Czy 1 mln zł wystarczy, wskoczyć na pierwsze pozycje? SEO Case Study - Pozycjonowanie stron

28 kwi 2022

Firma Semcore poświęciła rok badań, by odpowiedzieć na pytanie: co trzeba zrobić, aby być na pierwszym miejscu w wyszukiwarce Google?. Efektem tej pracy jest opracowanie „SEO Case Study - Pozycjonowanie stron”, której WhitePress® jest partnerem.

WhitePress partnerem case study pozycjonowanie stron

Czy zastanawialiście się kiedyś, jakie kroki należy podjąć, żeby wyszukiwarka Google wyświetlała Waszą stronę na samej górze pierwszej strony wyników? Z jakimi kosztami się to wiąże? I przede wszystkim – czy to ma sens?

Jako partner projektu z dumą prezentujemy dokonanie firmy Semcore - „SEO Case Study - Pozycjonowanie stron” – wynik rocznej pracy, gromadzenia i analizowania danych. Publikacja ta oferuje wyczerpujące odpowiedzi na wszystkie ważne pytania. Szczegółowo opisuje też proces, którego rezultatem było wypozycjonowanie strony agencji Semcore, a także:

  • zdobycie TOP1 na frazy: pozycjonowanie, pozycjonowanie stron, SEO;
  • zwiększenie ruchu organicznego o 1323% Y2Y;
  • uzyskanie o 110% więcej leadów Y2Y.

Kogo z pewnością zainteresuje materiał?

  • Przedsiębiorców, którzy chcą dowiedzieć się, jak dzięki SEO mogą zwiększyć swoje przychody.
  • Marketerów pragnących zwiększyć swoją wiedzę z zakresu pozycjonowania lub ją uzupełnić.
  • Ekspertów SEO szukających inspiracji do odkrywania nowych sposobów zwiększania ruchu na stronach. 

Czym dokładnie jest „SEO Case Study - Pozycjonowanie stron”?

  • obszerną analizą branżowego literature-review,
  • opisem badań 19 agencji SEO,
  • audytem SEO 10 trudnych branż,
  • praktycznym projektem SEO - czyli case study firmy Semcore,
  • publikacją złożoną z łącznie ponad 250k znaków.

Chcesz przeczytać całe Case Study? Wejdź na https://semcore.pl/semcore-lab/case-study-pozycjonowanie-stron/

Zobacz także
Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.