Podział koszyka zamówienia - nowe udogodnienie dla reklamodawców

7 kwi 2022

Kolejna zmiana w panelu reklamodawcy WhitePress® znacznie usprawni dokonywanie zakupów publikacji. Wypróbuj podział koszyka i decyduj, które pozycje chcesz już opłacić, a które wolisz zostawić w koszyku do czasu podjęcia decyzji o realizacji zamówienia.

Podzial koszyka

Do tej pory, by złożyć zamówienia w różnych terminach, reklamodawca musiał najpierw dokonać zakupu publikacji z koszyka, a następnie wybrać ponownie portale i oferty, tworząc koszyk od nowa. Dzięki wprowadzonej przez nas zmianie możesz podzielić swoje zakupy i sfinalizować wybrane z nich. 

Ta z pozoru niewielka zmiana będzie miała ogromny wpływ na codzienne działania marketerów. Teraz, widząc atrakcyjną ofertę, możesz od razu dodać ją do koszyka, a finalizacji dokonać w dowolnym momencie.

Podział koszyka - screen

Pamiętaj jednak, że oferty na publikacje, z których nie skorzystasz, mogą się dezaktualizować. Jeśli wydawca wprowadzi zmiany do oferty, różnica (np. w cenie, formach promocji) będzie też widoczna w koszyku publikacji.

Z kolei w przypadku, gdy wydawca usunie ofertę, zniknie ona również na liście publikacji w koszyku. Wówczas, chcąc opublikować artykuł u tego wydawcy, musisz ponownie wyszukać odpowiednią dla siebie ofertę w wyszukiwarce portali.

Zobacz także
Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.