Top funkcje zeszłego roku – sprawdź i skorzystaj!

3 sty 2022

Każdego miesiąca wprowadzamy liczne poprawki, by ułatwić użytkownikom działania w platformie. Czy znasz najważniejsze zmiany wprowadzone w ostatnich miesiącach? Przypominamy o 13 przydatnych funkcjach w WhitePress®, z których możesz korzystać od minionego roku.

Ważne funkcje z 2021 w WhitePress® - grafika

1. Dokupowanie dodatkowych znaków i zdjęć w trakcie tworzenia lub po napisaniu artykułu przez dziennikarza (III 2021)

Gdy Twoje zagadnienie ma ogromny potencjał, nie warto ograniczać się limitem znaków. WhitePress®, dbając o dobro klientów oraz jakość dostarczanych treści, umożliwia dokupienie znaków oraz zdjęć nawet już po napisaniu treści przez dziennikarza. Jak to działa? Zobacz:

https://www.whitepress.pl/aktualnosci/143/marcowe-nowosci-w-content-premium

2. Informacje o nieobecności dziennikarzy (III 2021)

To ukłon w stronę autorów, ale i przydatna funkcja dla zleceniodawców. Od czasu do czasu wszystkim należy się odpoczynek, dlatego każdy copywriter aktywny w Content Premium może już wyznaczyć terminy, w których przebywa na urlopie. W tym czasie nie będzie możliwości zamówienia u niego nowych treści, bo nie pojawi się na liście copywriterów. Jeśli zlecasz teksty ulubionemu autorowi cyklicznie, w razie jego urlopu otrzymasz stosowne powiadomienie, byś mógł ustalić przesunięcie realizacji zamówienia. Dowiedz się więcej na temat tej poprawki.

3. Widoczne oceny i opinie o dziennikarzu (III 2021)

Te parametry dają cenny feedback dziennikarzom, wpływają na ogólny scoring, a co najważniejsze, udostępniamy je również zleceniodawcom w wyszukiwarce. Oceny i opinie o autorze zobaczysz teraz po najechaniu kursorem w profil dziennikarza na liście. Szczegóły:

https://www.whitepress.pl/aktualnosci/143/marcowe-nowosci-w-content-premium

Opinie o dziennikarzu - screen

4. Zarządzanie artykułami z Content Premium w ramach zamówień WhitePress® (IV 2021) 

Dzięki modułowi Content Premium platforma WhitePress® pomaga realizować w jednym miejscu całą strategię content marketingową – od tworzenia wytycznych dla copywritera, przez zamówienie treści, dystrybucję w serwisach, dodatkową promocję CPC, aż po analitykę. Więcej o tych możliwościach przeczytasz w aktualności z kwietnia 2021.

5. Nowe parametry jakości portali – domeny in/out oraz   podstrony/domeny out (IV 2021)

Potencjał publikacji można analizować na wiele różnych sposobów, a tym razem do waszej dyspozycji udostępniliśmy 2 nowe wskaźniki. Jakie? Domeny in/out oraz podstrony/domeny out. Sprawdź, jak dużą wartość mogą dostarczyć te wskaźniki oraz gdzie ich szukać przy wyborze oferty:

www.whitepress.pl/aktualnosci/146/kwietniowe-nowosci-w-whitepress-usprawnienia-w-platformie-i-start-na-kolejnych-rynkach

Filtr domeny in/out - screen

6. Gwarancja ruchu – nowa usługa dotarcia do określonej liczby użytkowników (IV 2021)

Publikowane artykuły nie zawsze docierają do zakładanej liczby odbiorców. Opcja „Gwarancja ruchu” pozwala Ci na wyszukanie ofert wyłącznie od Wydawców, którzy gwarantują, ile osób zobaczy Twoją publikację. Więcej czytelników Twojego artykułu to większa szansa na dotarcie do grupy docelowej. Dlaczego warto skorzystać z tej usługi, jak zweryfikować    oraz wiele innych, dowiesz się z Q&A dla reklamodawców: Wybieraj oferty z gwarancją ruchu.

7. Filtrowanie portali według własnej listy (V 2021)

Dzięki uruchomieniu filtra „Własna lista portali” umożliwiliśmy Reklamodawcy dodanie własnej listy adresów portali (np. tych, na których publikował w przeszłości) i przefiltrowanie wyszukiwania w oparciu o te adresy. Zaletą tej funkcjonalności jest możliwość dodawania wielu adresów do swojego zestawienia bez konieczności wyszukiwania ich osobno. Proste dodawanie listy, łatwy dostęp oraz weryfikacja liczby zlokalizowanych adresów w WhitePress® sprawiają, że funkcjonalność jest niezwykle użyteczna szczególnie dla tych, którzy cyklicznie publikują na wybranych portalach. 

Własna lista portali - screen

8. Importowanie artykułów z pliku rozbudowane o nowe formaty – *html. *htm (V 2021)

Aby ułatwić naszym klientom korzystanie z platformy, dodaliśmy kolejną funkcjonalność, która umożliwia import tekstu w formacie HTML.Więcej formatów to więcej możliwości. Importowanie artykułu z pliku HTML umożliwia zachowanie formatowania oraz zdjęć bez potrzeby ponownej edycji. 

Importowanie artykułu - screen

9. Historia zmian przy zamawianiu treści u dziennikarza (X 2021) 

Funkcja wersjonowania treści umożliwiła Reklamodawcy oraz Dziennikarzowi śledzenie zmian w artykule względem poprzednich wersji. W przypadku, gdy Reklamodawca zgłasza uwagi treści od Dziennikarza i odsyła ją do poprawy, powstaje nowa (zedytowana) wersja dokumentu. W trakcie weryfikacji nowej wersji przesłanego artykułu Reklamodawca może otworzyć podgląd starej wersji i zweryfikować, czy sugerowane zmiany zostały wprowadzone. Dużym plusem tej funkcjonalności jest możliwość wyświetlania „historii artykułu” na bieżąco w panelu WhitePress®, bez konieczności korzystania z programów zewnętrznych.

Historia zmian artykułu - screen

Wersje artykułu - screen

10. Linki w opublikowanych treściach – nowa usługa (X 2021)

Funkcjonalność ta pozwala na pozyskanie wartościowych linków przez Reklamodawców bez potrzeby publikowania artykułów. Aby skorzystać z tej opcji, trzeba jedynie wejść w zakładkę „Linki od wydawców” i wybrać ofertę, która nas interesuje. Więcej o tym, jak działa usługa i czym się kierować podczas wybierania ofert linków, dowiesz się z tej aktualności: https://www.whitepress.pl/aktualnosci/160/zamawiaj-linki-reklamowe-u-wydawcow-nowosc-w-platformie

11. Eksport danych analitycznych do Google Data Studio – nowa integracja WhitePress® (X 2021)

Jeżeli w Twojej pracy bardzo ważne jest raportowanie wyników i analiza danych, to Integracja z Google Data Studio jest dla Ciebie zepewne jedną z najbardziej znaczących zmian platformy w 2021 roku. Wszystkie niezbędne dane, które dotyczą Twoich działań w WhitePress®, możesz w łatwy i intuicyjny sposób dołączyć do Google Data Studio. Wskazówki, jak to zrobić i na co zwrócić uwagę, znajdziesz w naszym artykule poświęconym integracji.

12. Dodatkowe opcje zarządzania subkontami (XII 2021)

Nie samą pracą żyje człowiek, dlatego stworzyliśmy dla naszych klientów możliwość dodania wielu Subkont. Tę funkcję wprowadziliśmy ze względu na plany urlopowe, choroby, zdarzenia losowe i działania agencyjne. Dodawanie Subkont pozwala na zarządzanie przypisanymi projektami w zakresie przyznanych uprawnień. Subkonta mogą zostać dodane oraz usunięte w dowolnym momencie. Jako główny użytkownik konta możesz im przydzielać zakres dostępu, przypisywać projekty, a także dodawać dane kontaktowe na czas nieobecności.

Subkonta - screen
 

Dodawanie subkonta - screen

13. Wyszukiwanie według wyrażeń rankujących – dokładne i przybliżone (XII 2021)

Od grudnia minionego roku reklamodawca, chcąc wyszukać portale najbardziej dopasowane do swoich potrzeb, może skorzystać z pola „Rankujące wyrażenia kluczowe”. Wystarczy w tym polu wprowadzić do 5 fraz kluczowych. W oparciu o wpisane frazy zostanie wyświetlona lista portali z bezpośrednim lub przybliżonym dopasowaniem. Dzięki tej funkcjonalności możesz wyszukać portale spełniające wymagania tematyczne reklamodawcy oraz wyświetlać serwisy, w których podana fraza rankuje daną stronę/portal.

Filtr wyrażeń rankujących - screen

 

Teraz wiesz już o wszystkich istotnych poprawkach, dzięki którym możesz usprawnić swoją pracę. Życzymy samych owocnych działań content marketingowych w nowym roku!

 

Zobacz także
Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.