Zarabianie na reklamach wideo – jak działa Player Waytogrow?

2 sie 2021

Video Player Waytogrow - grafika do artykułu

Technologia w służbie marketingu online

O Waytogrow pisaliśmy już w artykule Sticky Ad - nowy format reklamowy. Spółka dostarcza innowacyjne rozwiązania, zwiększające przychody reklamowe nawet kilkukrotnie. Swoje produkty tworzy w oparciu o najlepsze dostępne na rynku platformy i technologie, kupujące powierzchnię w modelu programmatic. W WhitePress® szczególnie cenimy nowoczesne rozwiązania w branży, dlatego prezentujemy ciekawy produkt, który może się przydać marketerom.

Kto może skorzystać? Player Video Waytogrow – wygląd i funkcjonalności

Player Video Waytogrow jest wywoływany za pomocą jednego skryptu, wstawianego w źródło strony internetowej. Jest to produkt w pełni dostosowywany do potrzeb Wydawcy i zawiera wiele przydatnych funkcjonalności. Może mieć kolor dostosowany do kolorystyki serwisu, zawierać odpowiednie czcionki itp.

Player potrafi przyklejać się do dolnej, bądź górnej części ekranu i podążać za Użytkownikiem w postaci małego okienka, zachęcając do obejrzenia materiału wideo. Jedną z bardzo ciekawych funkcjonalności jest dobór kontekstowy materiałów video do contentu artykułowego.

Player Waytogrow - wizualizacja

Wizualizacja playera Waytogrow na desktopie

Standardowo Player jest wywoływany w środku tekstu witryny (lub innym dobrze widocznym miejscu) na każdym urządzeniu (desktop, mobile, tablet). Każda reklama musi zostać wywołana przed contentem video, dlatego nosi nazwę reklamy video typu pre-roll.

Aby zacząć monetyzować powierzchnię za pomocą Playera Video Waytogrow, trzeba spełnić te same warunki, co w przypadku produktu Sticky Ad, czyli:

  • posiadać legalny kontent (strona musi spełniać warunki Google), 
  • generować minimalnie 100 tysięcy odsłon miesięcznie.

Content wideo – skąd wziąć odpowiednie treści?

Jak to zostało wspomniane wcześniej, reklama pre-roll musi zostać wyemitowana przed materiałem wideo. Idealnie, jeżeli posiadasz własny content, jednak jego stworzenie to bardzo kosztowny projekt. Dlatego pytanie, skąd wziąć treść wideo? Nie każdy jest w stanie przygotować własny materiał, co przewidział producent.

Możesz więc skorzystać z bazy materiałów uniwersalnych Waytogrow i bez konieczności tworzenia nowego contentu zacząć gererować przychody z tego kanału monetyzacyjnego.

3 kroki do emisji

Produkty Waytogrow z założenia mają być bardzo proste i szybkie do wdrożenia przez Wydawcę.

Dlatego też po zaakceptowaniu zgłoszonej strony internetowej, dzielą Cię tylko 3 kroki, aby rozpocząć emisję reklam wideo.

  • Pierwszy krok – wypełnienie zaproszenia.
  • Drugi krok – implementacja ads.txt
  • Trzeci krok – implementacja kodu emisyjnego.

Po sfinalizowaniu tych trzech elementów resztę pozostawiasz systemowi i – jak zapewnia producent – możesz cieszyć się ze wzrostu zarobków.

Warto wiedzieć – najczęściej zadawane pytania

Jeśli dotychczas nie korzystałeś z tego rodzaju rozwiązań, mogą pojawić się wątpliwości. Zgromadziliśmy często zadawane pytania i poprosiliśmy Waytogrow o odpowiedzi.

Ile zarobię i jakie będzie wypełnienie?

Wypełnienie waha się między 5%, a nawet 50%. Wszystko zależy od miesiąca i natężenia liczby reklam. Gwarantujemy stałą stawkę CPM za emisję.

Jakie koszty ponoszę z tytułu emisji kontentu/playera?

Koszty technologiczne w całości bierze na siebie Waytogrow.

Co się dzieje w przypadku braku reklamy?

W przypadku braku wypełnienia reklamowego w formie reklamy pre-roll, jesteśmy w stanie emitować reklamę display, maksymalizując tym samym przychody z tego konkretnego miejsca. Nie ma sytuacji, gdzie emituje się sam materiał wideo bez reklamy.

Czy zadziała na każdej stronie?

Player jest dostosowany do większości technologii CMS, w tym Wordpress.

Czy muszę usuwać dotychczasowe formaty?

Nie ma takiej konieczności. Player może być stosowany jako dodatkowy format, lub jako uzupełnienie jednostki display’owej.

Skontaktuj się, by wypróbować

Jeżeli ten produkt Cię zainteresował lub masz pytania, skontaktuj się mailowo ze spółką Waytogrow:

contact@waytogrow.eu

Najlepiej, jeśli podasz w wiadomości:

  • imię
  • witryna 
  • liczba odsłon
  • czy posiadasz własny content wideo
Zobacz także
Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.