15 narzędzi niezbędnych w pracy content managera - webinar WhitePress®
Planowanie publikacji, sporządzanie wytycznych, sprawdzanie treści, tworzenie grafik – brzmi znajomo? No tak, do realizacji strategii content marketingowej nie wystarczy długopis i notatnik! Na szczęście, na pomoc przychodzą narzędzia online, a z wielu skorzystasz za darmo. I właśnie o nich opowie Patrycja Górecka-Butora na najbliższym webinarze WhitePress®.
Przydatne narzędzia w pigułce
W sezonie urlopowym nie zamęczamy technikaliami i analityką, za to dzielimy się dobrymi praktykami w szkoleniu poświęconym narzędziom dla marketerów. We wtorek 6 lipca o 11.00 Patrycja Górecka-Butora, Head of Marketing & PR w WhitePress®, poprowadzi webinar o wybranych 15 narzędziach do pracy z contentem.
Zgłoś się na to wydarzenie i sprawdź, czy znasz sprytne rozwiązania online, które przyspieszają pracę z treściami i nie generują dodatkowych kosztów!
Czego dowiesz się na szkoleniu?
Podczas webinaru poznasz przydatne serwisy, wtyczki i aplikacje, które wykonają część pracy za Ciebie. Skupimy się na tych, z których możesz korzystać w wersjach bezpłatnych. Testujemy narzędzia pomocne przy:
- organizacji pracy Twojej i zespołu,
- wyszukiwania zdjęć i tworzenia prostych grafik,
- sprawdzania treści i linków,
- dobierania słów kluczowych, hasztagów i ciekawych tematów artykułów.
Wszystko to i wiele więcej już na kolejnym szkoleniu online z WhitePress®! Pamiętaj, że w trakcie będzie można zadawać pytania. Porównaj nasz zestaw narzędzi ze swoimi sprawdzonymi metodami i podziel się spostrzeżeniami. Serdecznie zapraszamy!