WhitePress® dla agencji – startujemy z nowym międzynarodowym projektem!

22 cze 2021

Nowy projekt WhitePress® dla agencji - grafika
Zacznij publikować już dziś!
Zarejestruj się bezpłatnie

WhitePress® dla agencji – międzynarodowy projekt contentowy

Jeśli pracujesz w agencji marketingowej lub prowadzisz własną, ten projekt powstał właśnie dla Ciebie. Międzynarodowy e-book poświęcony rynkowi agencyjnemu w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej powstanie w kilku językach przy współpracy z zagranicznymi oddziałami WhitePress®. W ramach 6 kluczowych obszarów projektu opublikujemy serię artykułów, raporty z badań, szablony dokumentów, a także cenne porady od ekspertów branży. Kompleksowy przewodnik WhitePress® dla agencji już powstaje, a Ty także możesz dorzucić swoją cegiełkę!

Od koncepcji do dochodowego biznesu

To motyw przewodni projektu WhitePress® dla agencji, który kierujemy zarówno do agencji już działających na rynku, jak i osób dopiero zaczynających przygodę z biznesem agencyjnym. Opisujemy zagadnienia i mechanizmy, o których trudno znaleźć wyczerpujące informacje w sieci, takie jak: kwestie prawne, źródła finansowania, rozliczenia, marże, wynagrodzenia pracowników i inne.

Opublikujemy ponad 30 specjalistycznych artykułów podzielonych na 6 sekcji tematycznych:

  • zakładamy agencję - porady na start,
  • agencje w Polsce i Europie w liczbach,
  • szablony dokumentów dla agencji,
  • wycena działań agencyjnych,
  • marketing i sprzedaż w agencji - ucz się od najlepszych,
  • jak budować zespół i kiedy stosować outsourcing?
     

Co się podzieje w ramach projektu - infografika

Międzynarodowe badania i dobre praktyki

To nie koniec niespodzianek! Na stronie projektu będziemy udostępniać również materiały dodatkowe – dokumenty i wzory umów opracowane przez prawników, przydatne szablony ofertowe i checklisty, a także specjalne bonusy od partnerów. 

Prawdziwą wisienką na torcie będzie raport o polskim rynku agencyjnym zestawiony z danymi z innych krajów, który powstanie na bazie przeprowadzonych przez nas badań.

Wiedza prosto od ekspertów

Dlaczego treści w ramach WhitePress® dla agencji są wyjątkowe? Przygotowujemy artykuły we współpracy ze specjalistami, opatrzone wypowiedziami praktyków – właścicieli agencji marketingowych, PR-owych i SEO, a także przedstawicieli mediów branżowych, prawników i ekspertów z różnych dziedzin.

W projekt zaangażowani są m.in.:

  • Artur Jabłoński,
  • Anna Ledwoń-Blacha,
  • Krzysztof Marzec,
  • Szymon Lisowski,
  • Piotr Mazurkiewicz,
  • Paulina Mazur,
  • Aleksandra Batycka.

Weź udział w ankiecie – wspieramy fundację Sarigato

Chcesz otrzymać raport o rynku agencji SEM i SEO w Polsce? Weź udział w badaniu ankietowym dla pracowników i właścicieli agencji digital. Zbieramy dane z całej Polski, a przy okazji chcemy zrobić coś dobrego dla fundacji Sarigato. Za każdą wypełnioną ankietę przeznaczamy 3 zł na cele społeczności Hakersi, która wspiera rozwój dzieci i młodzieży z trudnych środowisk poprzez naukę nowych technologii i rozwój kompetencji cyfrowych.

Dołącz do badania i zrób coś dobrego – tu wypełnisz ankietę dla pracowników i właścicieli agencji.

Czas start! Zapraszamy do współpracy

Na stronie projektu www.whitepress.pl/dla-agencji znajdziesz już pierwsze artykuły przygotowane we współpracy ze ekspertami branży. Kolejne treści będą dodawane sukcesywnie przez 6 miesięcy, a na końcu powstanie z nich obszerny e-book. Zachęcamy do współpracy przy tworzeniu jedynego takiego projektu na skalę międzynarodową.

Chcesz podzielić się swoimi doświadczeniami i case studies? Skontaktuj się z WhitePress® i dołącz do projektu! 

Partnerami WhitePress® dla agencji zostali już m.in. Marketer+, Sprawny Marketing, Online Marketing, Senuto, Semstorm, Surfer, Devagroup, Widoczni, Delante, SMSAPI i semKRK. 


Kto współpracuje z nami przy projekcie - infografika

 

Zobacz także
Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Administratorem danych osobowych osób korzystających ze strony internetowej whitepress.com i wszystkich jej podstron (dalej: Serwis) w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) jest wspólnie „WhitePress” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku – Białej przy ul. Legionów 26/28, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 oraz pozostałe spółki z Grupy WhitePress (dalej łącznie: Administrator).

Dokonując zapisu na newsletter wyrażacie Państwo zgodę na przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym w szczególności poczty elektronicznej, dotyczących marketingu bezpośredniego usług i towarów oferowanych przez WhitePress sp. z o.o. oraz jej zaufanych partnerów handlowych, zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych uzasadniony interes Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

W każdym momencie przysługuje Państwu możliwość wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych w celach marketingowych. Więcej informacji na temat przetwarzania oraz podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.