Współpraca z copywriterem w pigułce - jak sprawnie zlecać treści i nie zwariować
Jako content manager, marketer czy seowiec zajmujący się treściami, zapewne spędzasz wiele godzin na sporządzaniu wytycznych i media planów, sprawdzaniu tekstów, pilnowaniu formalności czy mailowaniu z copywriterami.
Te działania można przyspieszyć!
Tylko spokojnie – nie chodzi o to, żeby zwiększyć spożycie kofeiny i nabrać jeszcze szybszego tempa. Są lepsze sposoby na usprawnienie procesu zewnętrznego zlecania tekstów. Dzięki małym zmianom możesz zaoszczędzić sporo czasu, wysiłku i nerwów – i właśnie o tym będzie nasz najbliższy darmowy webinar:
Jak zaoszczędzić 30 godzin na zamawianiu treści?
A w nim cenne wskazówki, porady i praktyczne narzędzia do usprawniania współpracy z autorami. Zapisz się na szkolenie online w ostatnią środę kwietnia i dowiedz się m.in.:
- kiedy lepiej zatrudnić copywritera na etat, a kiedy stawiać na outsourcing,
- jak sporządzać brief i wyceniać zlecenie,
- ile kosztuje dobry content,
- jak umiejętnie dobierać do zleceń copywriterów,
- dobre praktyki, czyli co robić, by proces zlecania był prosty i przyjemny,
- kiedy warto używać narzędzi automatyzujących zamawianie treści,
- jak korzystać z nowych funkcji Content Premium.
Webinar poprowadzi Patrycja Górecka-Butora – Head of Marketing w WhitePress®, ekspertka ds. marketingu i PR, współautorka pierwszej polskiej książki o influencer matkeringu, wykładowca akademicki i prelegentka czołowych konferencji branżowych.
Dla kogo przygotowaliśmy ten webinar?
Szkolenie przyda się wszystkim, którzy często zlecają wykonanie treści, zarówno na potrzeby własnej działalności, jak i w pracy na etacie. Jeśli często współpracujesz z copywriterami, regularnie potrzebujesz nowych tekstów, chcesz poświęcać minimum czasu na formalności i inne żmudne zadania - koniecznie weź udział w tym wydarzeniu.
Czas to pieniądz. Zobacz, jak więcej go zaoszczędzić!