Wybieraj oferty z gwarancją ruchu - jak to działa? (Q&A dla reklamodawców)

19 kwi 2021

W platformie właśnie pojawiła się nowość, na której skorzystają wydawcy i reklamodawcy. To oferty z gwarantowanym ruchem, które poza wartościową publikacją w prestiżowych serwisach, zapewnią także dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców. Dlaczego warto wybierać takie oferty i gdzie je znaleźć? Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania reklamodawców. 

 

1. Jak znaleźć wydawców, którzy mają oferty z gwarancją ruchu?

To proste – w bazie portali WhitePress® rozwiń zaawansowane filtry wyszukiwania i zaznacz checkbox „Oferty z gwarancją ruchu”. Następnie kliknij przycisk „Szukaj” pod spodem, a na liście pojawią się tylko serwisy spełniające powyższy warunek.

Jeśli chcesz dodać do domyślnego widoku portali kolumnę z informacjami o gwarancji ruchu, edytuj listę kolumn, jak pokazuje poniższy screen. 


 

2. Dlaczego warto wybierać oferty z gwarancją ruchu?

Bez względu na to, czy prowadzisz działania content marketingowe czy PR-owe, zależy Ci na dotarciu do jak największej ilości osób reprezentujących Twoją grupę docelową. Publikacje u tematycznych wydawców pozwalają Ci zawęzić odbiorców do grupy zainteresowanej danym tematem, jednak to, ile osób trafi na Twoją stronę internetową i jak to przekonwertuje na sprzedaż lub leady, zależy także od odpowiedniej promocji treści. Jeśli inwestujesz w publikację w czołowych serwisach, powinieneś zadbać o odpowiednią ekspozycję artykułu. I właśnie dlatego wprowadziliśmy funkcję dodawania ofert z gwarancją ruchu. Intensywnie promujemy ją wśród naszych wydawców, a także negocjujemy ceny. Chcemy, by jak najwięcej portali posiadało oferty, po pierwsze z atrakcyjną promocją, po drugie w dobrych stawkach. 

3. Jak zweryfikuję czy wydawca spełnił warunki oferty? Co, jeśli wydawca nie dowiezie ruchu?

Wybierając ofertę z gwarancją ruchu, reklamodawcy widzą także informacje na temat terminu realizacji. Kiedy dobiegnie końca, WhitePress® wymaga od wydawcy załączenia statystyk, potwierdzających wykonanie usługi. Raport załączony przez wydawcę pojawia się w panelu reklamodawcy, przy konkretnym artykule. Jeśli wydawca podpiął kod śledzenia WhitePress®, reklamodawca ma do dyspozycji obszerne i zaprezentowane w atrakcyjnej formie graficznej statystyki, które można pobrać także do pliku PDF lub XLS. 

4. W jaki sposób wydawcy pozyskują ruch na artykułach?

Główne źródła pozyskiwania ruchu przez wydawców to: promocja w obrębie serwisu (ekspozycja na stronie głównej, w sekcjach tematycznych, zajawkach pod innymi artykułami), kanały social media, mailingi, grupy branżowe. Wydawcy korzystają także z płatnych źródeł promocji (m.in. Facebook Ads, Google Ads). 

5. Czy WhitePress weryfikuje ruch na artykule? 

WhitePress® od zawsze stoi na straży dobrych praktyk pozyskiwania ruchu na publikacjach. Jednym ze sposobów na wychwycenie nieprawidłowości w tej kwestii jest analiza danych pochodzących z kodu śledzenia WhitePress®.

Sprawdza on m.in. źródła ruchu (referrer). Zbudowaliśmy i stale aktualizujemy bazę danych systemów, które służą do automatycznego „nabijania ruchu”. W momencie, gdy system znajdzie się w naszej bazie, ruch z niego nie jest zliczany lub specjalnie oznaczany dla reklamodawcy.

6. Zależy mi na ofercie z gwarancją ruchu, a wydawca takiej nie ma. Czy można ją pozyskać? 

Nasz dedykowany dział pozyskiwania i obsługi wydawców systematycznie negocjuje ceny i poszerza bazę o kolejne portale. Jeśli zależy Ci na dodatkowej ofercie u konkretnego wydawcy, skontaktuj się z nami mailowo pod adresem redakcja@whitepress.pl

7. Czy funkcja działa na wszystkim wersjach językowych? 

Tak, oferty z gwarancją ruchu mogą dodawać wszyscy wydawcy, niezależnie od języka portalu. 

Zobacz także
Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.