Wykres widoczności polskich i zagranicznych portali według danych z Ahrefs

16 kwi 2020

Chcesz zobaczyć wykres widoczności portalu na podstawie aktualnych danych z Ahrefs? Teraz to możliwe za jednym kliknięciem w WhitePress®. Dane są aktualizowane co kilkanaście dni i dostępne dla portali polskich oraz zagranicznych.

integracja whitepress z ahrefs

Zacznij publikować już dziś!
Zarejestruj się bezpłatnie

Od dzisiaj WhitePress® umożliwia wgląd w dane o widoczności i trendach widoczności wydawców w oparciu o trzy narzędzia: Semstorm oraz Senuto oraz Ahrefs. Integracja z Ahrefs pozwala nam analizować portale ze wszystkich państw, w jakich umożliwiamy publikację artykułów (Polska, Anglia, Czechy, Słowacja, Ukraina, Węgry, Rumunia i niebawem Rosja).
 

Jak sprawdzić wskaźniki z Ahrefs?

Na liście portali pojawiła się nowa kolumna „AHREFS” – przy każdym portalu pokazywana jest liczba określąjąca widoczność oraz logotyp tej platformy. Po kliknięciu w logotyp pojawiają się nam szczegółowe dane na temat wydawcy.

integracja whitepress z ahrefs
 

Dane podstawowe

Dane podstawowe, jakie możemy określić, to:

  • Domain Rating – ocena w skali od 0 do 100, która pokazuje siłę całkowitego profilu linków witryny docelowej w stosunku do pozostałych stron znajdujących się w bazie Ahrefs.
  • URL Rating – wskazuje na siłę linkowania danej podstrony (tutaj strony głównej) w skali od 0 do 100. Obliczając wskaźnik Ahrefs, uwzględnia zarówno linki zewnętrzne, jak i wewnętrzne prowadzące do danego adresu URL.
  • Referring Domains – wskaźnik prezentujący liczbę unikalnych domen zewnętrznych linkujących do wskazanego adresu URL według Ahrefs. Liczba i jakość linkujących domen wpływają na widoczność strony w Google.
  • Organic Keywords – liczba słów kluczowych, dla których wskazany adres URL wyświetla się w TOP100 wyników organicznych według Ahrefs
  • Organic Traffic – estymowana przez Ahrefs wielkość ruchu organicznego, trafiająca na stronę z wyszukiwarki. Podczas jej obliczania uwzględniane są wszystkie znane Ahrefs wyrażenia rankujące w TOP100 wyników wyszukiwania.
     

integracja platformy whitepress z ahrefs
 

Trend widoczności – wykres

Wykres z trendem widoczności pozwala stwierdzić, czy serwis ma z czasem lepszą, czy gorszą widoczność w Google. Pozwala także unikać serwisów, które nagle straciły widoczność, lub po prostu nie są rozwijane.

Wykres ten pokazuje potencjalny (szacowany przez Ahrefs) ruch organiczny w ostatnich miesiącach.

integracja platformy whitepress z ahrefs
 

Dodatkowo w filtrach „Zaawansowanych” pojawiła się możliwość wykluczenia serwisów o wskaźniku „Widoczność Ahrefs” poniżej wpisanej wartości.
 

WhitePress od kilku miesięcy wprowadził także wiele innych nowości do platformy, pisaliśmy o nich w aktualnościach:

Zobacz także
Wasze komentarze (1)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Administratorem danych osobowych osób korzystających ze strony internetowej whitepress.com i wszystkich jej podstron (dalej: Serwis) w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) jest wspólnie „WhitePress” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku – Białej przy ul. Legionów 26/28, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 oraz pozostałe spółki z Grupy WhitePress (dalej łącznie: Administrator).

Dokonując zapisu na newsletter wyrażacie Państwo zgodę na przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym w szczególności poczty elektronicznej, dotyczących marketingu bezpośredniego usług i towarów oferowanych przez WhitePress sp. z o.o. oraz jej zaufanych partnerów handlowych, zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych uzasadniony interes Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

W każdym momencie przysługuje Państwu możliwość wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych w celach marketingowych. Więcej informacji na temat przetwarzania oraz podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

Czytaj całość
  • Michał

    Bardzo fajna zmiana, bo estymacja ruchu w tych narzędziach często różni się od siebie. Teraz można rzetelniej ocenić portal.

    stworzycstrone.pl

    2020-04-17, 11:57