Szybsze zlecanie wytycznych dla dziennikarzy - nowa funkcjonalność w koszyku

7 mar 2019

Wprowadziliśmy ułatwienia dla współpracujących z nami Reklamodawców, zlecających publikacje artykułów wraz z opracowaniem treści. Teraz wszystkie wytyczne do artykułu zlecisz za pomocą wygodnego arkusza kalkulacyjnego.

Zacznij publikować już dziś!
Zarejestruj się bezpłatnie

W jaki sposób koszyk SEO ułatwia i przyspiesza zlecanie publikacji z przygotowaniem treści?

  • brak konieczności ręcznego przypisywania wytycznych dla dziennikarzy,
  • przejrzysta prezentacja wybranych rodzajów linkowania (dofollow/nofollow, rodzaj anchora, linkowane frazy, link do strony głównej lub podstron) ułatwia podjęcie decyzji o sposobie linkowania,
  • uzupełniony plik jest podstawą raportowania wykonanych działań oraz szczegółową bazą wiedzy o schemacie linkowania stosowanym w poszczególnych kampaniach,
  • w ten sposób możemy zlecać także wytyczne dla publikacji z przygotowaniem treści przez Wydawcę.

     

Jak to działa?
 

1. Wybierz portal, interesującą Cię ofertę oraz jakość artykułu. W szczegółach zamówienia zaznacz opcję „Określ później”.

 

2. Gdy wybierzesz wszystkie interesujące Cię portale, przejdź do gotowego koszyka. Na dole podstrony znajdziesz opcję „Wytyczne do opracowania treści”.

 

3. W wygenerowanym pliku uzupełnij brakujące w tabelce komórki.

Tytuł artykułu – przygotuj gotowy tytuł lub pozostaw jego przygotowanie dziennikarzowi

Tematyka – dostępne tematyki znajdziesz w drugim arkuszu. Możesz też wybrać odpowiednią korzystając z rozwijanego menu.

URL linku – podaj główny link publikacji - domenę główną lub podstronę.

Anchor linku - W komórce „Linki dofollow (pobrane z oferty)” znajdziesz informacje pomocne w planowaniu linkowania tzn. jaki rodzaj linkowania dopuszcza wydawca – linki brandowe, URL czy linki EML.

URL linku #2– adres url drugiego linku jeśli Wydawca dopuszcza więcej niż 1 link

Anchor linku #2 - anchor drugiego linku, jeśli Wydawca dopuszcza więcej niż 1 link

Uwagi i zalecenia do tekstu  - dodatkowe wytyczne i informacje dla dziennikarza.

 

Przykładowy, uzupełniony koszyk, stworzony na potrzeby tego artykułu:

 

4. Wczytanie koszyka do systemu

Gotowy, uzupełniony koszyk wczytujemy do systemu. Plik możemy przeciągnąć lub kliknąć w pole "Tutaj upuść plik" i wyszukać go ręcznie na dysku komputera. 

Jeśli arkusz kalkulacyjny został poprawnie uzupełniony system zwróci komunikat o prawidłowym imporcie danych, a publikacje w koszyku zostaną uzupełnione o wytyczne dla dziennikarzy. 

W przypadku gdy arkusz kalkulacyjny zostanie niepoprawnie uzupełniony, system zwróci informację, w których komórkach znajdują się błędne dane. 

 


Jeśli nie wiesz, jaki artykuł dodać do koszyka, zobacz video i sprawdź jakość naszych tekstów!

Zobacz także
Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Administratorem danych osobowych osób korzystających ze strony internetowej whitepress.com i wszystkich jej podstron (dalej: Serwis) w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) jest wspólnie „WhitePress” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku – Białej przy ul. Legionów 26/28, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 oraz pozostałe spółki z Grupy WhitePress (dalej łącznie: Administrator).

Dokonując zapisu na newsletter wyrażacie Państwo zgodę na przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym w szczególności poczty elektronicznej, dotyczących marketingu bezpośredniego usług i towarów oferowanych przez WhitePress sp. z o.o. oraz jej zaufanych partnerów handlowych, zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych uzasadniony interes Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

W każdym momencie przysługuje Państwu możliwość wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych w celach marketingowych. Więcej informacji na temat przetwarzania oraz podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.