Wydajemy pierwszą polską książkę o influencer marketingu – premiera już 9 kwietnia!

Czekałeś na kompendium wiedzy o współpracy z influencerami? Szukasz polskich case studies i badań dotyczących naszego rynku? Lubisz zapach papierowych książek? To dla Ciebie piszemy „Influencer marketing od A do Z”!
 

 

4 rozdziały praktycznej wiedzy od 3 ekspertów

Setki przeprowadzonych kampanii, ponad 50 szkoleń i prelekcji z influencer marketingu oraz relacje z ponad 3000 influencerami zmotywowały nas do zebrania na papierze praktycznych wskazówek, opisów polecanych narzędzi i przykładów najciekawszych współprac. Mówią, że co dwie głowy to nie jedna… My poszliśmy o krok dalej. Naszą książkę tworzy 3 autorów – Patrycja Górecka-Butora – szkoleniowiec, wykładowca akademicki i wieloletni praktyk influencer marketingu, Paweł Strykowski – CEO WhitePress® oraz Katarzyna Biegun odpowiedzialna za realizację kampanii dla naszych kluczowych klientów.

 

Co znajdziesz w książce?

 

Po pierwsze – praktyczne wskazówki

„Influencer marketing od A do Z” to przede wszystkim praktyczny podręcznik. Znajdziesz w nim odpowiedzi na pytania: Jak przygotować skuteczną strategię? Ile kosztuje influencer marketing? Czy warto zatrudnić agencję czy lepiej działać in-house? Co powinno znaleźć się w umowie z influencerem? Jak analizować efekty kampanii? I wiele, wiele innych.

Po drugie – case studies

We współpracy z markami działającymi na polskim rynku z branż takich jak: finanse, turystyka, technologie, moda czy FMCG zebraliśmy ciekawe kampanie influencer marketingowe. Pokazujemy zasięgi, ROI, koncepcje kreatywne i odpowiadamy na pytanie, czy influencer marketing sprzedaje.

Po trzecie – zestawienie blisko 200 influencerów

Opracowaliśmy Influencer White List, czyli zestawienie najbardziej inspirujących profili polskich influencerów. W rankingu znajdziesz wskaźniki takie jak zaangażowanie, współczynnik popularności, liczba wzmianek w mediach i ekwiwalent reklamowy.
 


 

Po czwarte – wyniki badania „Influencer marketing – efektywność i trendy 2019”

Zapytaliśmy ponad 400 polskich marketerów, którzy prowadzą kampanie z influencerami o budżety, największe wyzwania, wykorzystywane narzędzia i trendy. Czy wiesz, że w 2018 roku ponad 30% firm przeznaczyło na współpracę z influencerami powyżej 5000 zł miesięcznie? Co więcej w tym roku prawie 50% marketerów w tym roku zwiększyła budżet na realizację kampanii z internetowymi twórcami. W książce zamieszczamy obszerny raport i ciekawe dane z badania.
 


 

Po piąte – wypowiedzi 15 ekspertów

Zaprosiliśmy do współpracy influencerów, marketerów, twórców narzędzi i organizatorów eventów branżowych. W książce oprócz naszych wskazówek i doświadczeń znajdziesz także komentarze ekspertów specjalizujących się w różnych dziedzinach marketingu.

 

Bądź na bieżąco i zgarnij kod rabatowy

Chcemy żebyś jako pierwszy dowiedział się o starcie sprzedaży książki. Mamy też dla Ciebie bonus – w dniu premiery wyślemy do Ciebie kod rabatowy na zakup książki. Wystarczy, że zostawisz nam swojego maila. Po więcej informacji zapraszamy na www.whitepress.pl/ksiazka-influencer-marketing.

 

Zobacz także
Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.