Eksperci zajmujący się różnymi obszarami marketingu radzą jak osiągać lepsze efekty we współpracy z influencerami.
Eksperci zajmujący się różnymi obszarami marketingu radzą jak osiągać lepsze efekty we współpracy z influencerami.
Kampanie z influencerami są przede wszystkim domeną największych marek. Czy mniejsi gracze też mogą zaangażować wpływowych twórców i jaki budżet muszą przeznaczyć na współpracę, aby osiągnąć sukces?
Blog, YouTube czy Instagram, mikroinfluencerzy czy najbardziej zasięgowi twórcy. Odpowiedź na te pytania i znalezienie odpowiednich osób do współpracy jest kluczowe w kampanii influencer marketingowej.
Case studies, komentarze influencerów i porady ekspertów na temat prowadzenia kampanii z twórcami internetowymi.
Ponad 150 stron praktycznej wiedzy! Opisy platform i programów dla marketerów oraz komentarze ekspertów.
Obszerny raport poświęcony content marketingowi przeprowadzony z udziałem 260 marketerów.
Początki, przełomowe kampanie i wnioski, czyli jak zmieniał się content marketing przez 120 lat.