Content & Influencer
marketing

Ponad 64500 portali,
10700 influencerów,
1140 dziennikarzy.
Jedna platforma.
Załóż konto
Poznaj funkcje platformy
i automatyzuj działania e-marketingowe

Platforma WhitePress wspiera działania content marketingowe oraz influencer marketingowe.

Po zarejestrowaniu i zalogowaniu do panelu obie strony mają dostęp do dedykowanych modułów. Wszelkie procesy i rozliczenia są realizowane przez WhitePress w sposób automatyczny.

Zobacz możliwości platformy
Publikacja artykułów Publikacja artykułów na popularnych portalach i blogach. więcej
Influencer marketing Współpraca z blogerami i vlogerami - prosto i efektywnie. więcej
Copywriting i infografiki Opracowujemy wysokiej jakości artykuły, e-booki i infografiki. więcej
Efektywna promocja treści Zakup wysokiej jakości ruchu w atrakcyjnej stawce CPC. więcej
Analityka i raportowanie Statystyki popularności i zaangażowania czytelników. więcej
Wirtualne biura prasowe Bezpłatne wirtualne biura prasowe i wysyłka notek prasowych. więcej
Oferta dla agencji interaktywnych, domów mediowych i klientów premium

Nasze usługi skierowane są do "świadomych" klientów oraz do agencji interaktywnych, agencji SEO, domów mediowych i firm działających w branży e-PR. Współpracę realizujemy w oparciu o szacunek i jasne zasady. Nie konkurujemy z partnerami. Dostarczamy im usługi w oparciu o własną technologię.

Specjalne ceny
i usługi

Nasi partnerzy otrzymują dedykowane usługi oraz specjalne ceny agencyjne.

Edukacja

Edukujemy partnerów w zakresie content marketingu i influencer marketingu.

Szacunek i ochrona
interesów

Nie konkurujemy z agencjami, nastawiamy się na długotrwałe relacje. Pracujemy w modelu "white label".

Zarabiaj z
Jak detektory AI radzą sobie z weryfikacją treści?
Detektory treści AI - jak radzą sobie z klasyfikacją tekstu?

Udostępnienie darmowej wersji ChatGPT pod koniec listopada 2022 roku wywołało niemałą burzę w Internecie. Wielu SEOwców zaczęło zacierać ręce, myśląc o nieskończonych ilościach artykułów, które będą w stanie napisać. Inni zaczęli się zastanawiać, jak Google będzie traktowało takie treści oraz czy nie będą one wykrywane i „karane” przez wyszukiwarki. Stąd, jak grzyby po deszczu, pojawiły się narzędzia do weryfikacji czy tekst został napisany przez człowieka, czy stworzony przy pomocy AI.

Responsywność stron WWW - zadbaj o swoją widoczność na smartfonie

W dzisiejszych czasach przedsiębiorstwo nie tylko musi oferować konkurencyjne produkty lub usługi. Otóż niezwykle ważna jest przestrzeń internetowa. W kontekście stron internetowych kluczową rolę odgrywa jej responsywność, która w znaczny sposób wpływa na zainteresowanie daną platformą potencjalnych klientów. Przeczytaj tekst Oli Gościniak i dowiedz się, co należy zrobić, żeby zwiększyć responsywność serwisu internetowego.

Zobacz, na jakich konferencjach SEO warto pojawić się w 2023 r.
Najlepsze konferencje SEO w Polsce i na świecie w 2023

Twoim celem w 2023 r. jest podniesienie kompetencji, poszerzenie wiedzy i bycie na bieżąco z trendami w branży SEO? Jeśli nie chcesz przegrać z konkurencją w przestrzeni internetowej, szkolenia i stałe śledzenie specjalizacji SEO to Twoje must-have. Artykuły, webinary, podcasty, czy wirtualne szkolenia niemal zawsze będą dla Ciebie wartościowe. Jednak zdecydowanie najlepszym sposobem na poszerzenie własnych horyzontów jest udział w konferencjach SEO. Gdzie i kiedy odbędą się w najbliższych miesiącach. Rozpiskę i niezbędne informacje znajdziesz poniżej.

Audyt SEO - wyprzedź konkurencję!
Audyt SEO - optymalizacja strony od A do Z

Postaraliśmy się zebrać wszystkie istotne informacje na temat audytów SEO. Zobacz co to jest audyt seo, kiedy go wykonać i czego po nim się spodziewać. Zobacz także nasz gotowy audyt SEO dla portalu weselnego oraz e-book który pozwoli Ci samodzielnie przygotować darmowy audyt SEO.

Opinie pochodzą od klientów, którzy używali produktu lub go nabyli. Opinie są zbierane, weryfikowane i publikowane zgodnie z dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/2161 z dnia 27 listopada 2019 r. zmieniająca dyrektywę Rady 93/13/EWG i dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 98/6/WE, 2005/29/WE oraz 2011/83/UE w odniesieniu do lepszego egzekwowania  unowocześnienia unijnych przepisów dotyczących ochrony konsumenta.
Współpracujemy z wydawcami
64538 portali i blogów, m.in.:
Ponad 64500 portali, 10700 influencerów, 1140 dziennikarzy. Jedna platforma.
Załóż konto