WhitePress wprowadza innowacyjną funkcjonalność – urlopy wydawców. Reklamodawca od razu wie, czy jego publikacja zostanie opublikowana do 2 dni, czy też poczeka dłużej.
WhitePress wprowadza innowacyjną funkcjonalność – urlopy wydawców. Reklamodawca od razu wie, czy jego publikacja zostanie opublikowana do 2 dni, czy też poczeka dłużej.
Pozyskanie inwestycji to dla wielu startupów moment przełomowy. Mały biznes wchodzi na inny, nieznany mu poziom. Ale inwestycja to nie tylko uzyskane wsparcie finansowe i biznesowe, ale też częściowa utrata autonomii w podejmowaniu decyzji. Jak co na dzień wygląda relacja pomiędzy inwestorem a startupem? WhitePress wraz z MamStartup.pl rozpoczyna badania, które mają to sprawdzić.
Na podstawie historii publikacji artykułów jesteśmy w stanie ocenić czy dany Wydawca usuwa lub zmienia artykuły po 12 miesiącach od publikacji. Ta niezwykle ważna informacja jest dostępna w postaci wskaźnika trwałości oraz wykresu.
Jedna z najbardziej oczekiwanych konferencji marketingowych na Śląsku już za dwa tygodnie. Podzielimy się na niej naszą wiedzą i case studies z influencer marketingu.
21 września 2018r. mieliśmy przyjemność uczestniczyć w szkoleniu SEO organizowanym przez Fox Strategy w Gdańsku. Była to już IV edycja spotkań - poprzednie odbywały się we Wrocławiu, Poznaniu i Katowicach. Prowadzący, czyli Katarzyna Baranowska i Paweł Gontarek (w branży znany również jako Zgred), przygotowali prezentacje dotyczące zarówno tworzenia strategii pozycjonowania strony w Google, jak również przeprowadzania audytu.
Obecna komunikacja e-marketingowa niemal w niczym nie przypomina już tej sprzed lat. Razem z WhitePress® postanowiliśmy przekonać się, na co i dlaczego idą największe pieniądze w obrębie marketingu internetowego oraz w jakich barwach jawi się jego przyszłość.
Projektowanie nowej wersji platformy WhitePress trwało 14 miesięcy. Zaczęliśmy od rozmów z klientami i wydawcami, analizowaliśmy zachowania użytkowników i poprosiliśmy o pomoc zewnętrzną firmę specjalizującą się w UX. Zrobiliśmy listę 300 pomysłów, z których wdrożyliśmy ponad 200.
Już 22 czerwca jedna z najbardziej merytorycznych konferencji poświęconych influencer marketingowi.
26 i 27 czerwca zapraszamy do centrum konferencyjnego The Tides, mieszczącego się nad brzegiem Wisły w Warszawie. Patrycja Górecka-Butora, Head of Influencer Marketing, wygłosi prelekcję podczas pierwszego bloku konferencji Influencer Marketing & Digital Programmatic Trends 2018.
Chcesz wiedzieć, jak połączyć email marketing i inne działania marketingowe? Przyjdź na konferencję M@il My Day już 20-21 marca w Złotych Tarasach.
Specjaliści WhitePress® zaczynają edukować z zakresu influencer marketingu i content marketingu. W ramach Akademii WhitePress będziemy organizować szkolenia otwarte i zamknięte. Planujemy też publikację 20 video poradnikowych, 2 e-booków, 10 webinariów i wielu innych materiałów przygotowanych we współpracy z 20 partnerami z branży.
Wiarygodne i kompletne informacje o zasięgach influencerów powinny być dla marketerów podstawą decyzji o dobrze twórców do współpracy. WhitePress®, dzięki integracji z portalami społecznościowymi Facebook, YouTube i Instagram, oferuje reklamodawcom dostęp zarówno do standardowych statystyk z mediów społecznościowych, jak i do ich graficznej ilustracji pozwalającej wychwycić trendy dotyczące zachowania fanów